la 29-03-2024 03:16 PM
Buna ziua.
Tocmai mi-am introdus cartela prepay in telefon, am încărcat-o online cu 16 euro, nu am primit mesaj ca am încărcat-o, cartela are semnal, sunt de 2 săptămâni în germania, nu intra in calcul cele 4 luni. Daca sunt la *100# îmi apare doar o singura opțiune in care sa introduc codul de reîncarce. Nu pot suna nici la serviciul clienți. Cum pot proceda, știe cineva ?
la 29-03-2024 03:27 PM
Salutare!
Este cartelă nouă sau la ce te referi când spui că ai introdus-o în telefon?
Dacă nu ai activat-o în țară și este pentru prima dată când o folosești, nu cred va funcționa.
Revino cu mai multe detalii!
29-03-2024 03:31 PM - editat 29-03-2024 03:32 PM
Salutare!
Poate te ajuta informația:
Dacă eşti deja în străinătate şi nu ai activă o opțiune cu acces roaming, poţi solicita activarea unei opţiuni cu roaming din contul tău My Orange:
Sau poți reîncărca direct cu o opțiune cu roaming și pe Wi-Fi, plata cu cardul.
O altă posibilitate este de a ruga un prieten din țară să reîncarce direct pe numărul tău o opțiune cu roaming, de pe un abonament Orange, la *100# sau cumpărând în magazin o reîncărcare cu opțiune pentru numărul tău.
O zi frumoasa!
la 29-03-2024 03:41 PM
@Alexandra33: Bun venit în Comunitate. Dacă este un SIM nou, posibil ca acesta să nu fie activat. Dacă SIM-ul este mai vechi dar neutilizat de mai mult timp, posibil să fie chiar în afara perioadei de grație. Altfel, la un SIM activ, meniul SelfCare era cu totul altul. Problema nu cred că o vei clarifica pozitiv decât în țară, din păcate.
la 29-03-2024 03:45 PM
Salutare,
Din păcate daca sim-ul nu a fost activat în tara nu îți rămâne decât posibilitatea achiziționării unui SIM local al furnizorilor din zona in care te afli.
Bafta!
la 29-03-2024 04:33 PM
Cartela a fost activata in Romania, am avut o opțiune activa, am folosit cartela o lună în tara, iar de aproximativ 2 săptămâni sunt in germania, am pus 16 euro credit dar nu functioneaza. Nici măcar nu pot suna la serviciul relații cu clienții.
la 29-03-2024 04:37 PM
Salut,
Ai incercat sa vezi daca ai serviciul activat în my Orange vezi mai sus postarea @Anonim
la 29-03-2024 04:41 PM
Atunci ia legătura cu ei prin aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback - Scrie -ne ( transfer operator) și expune problema. Cu siguranță vei primi ajutor!
Baftă!
29-03-2024 11:27 PM - editat 29-03-2024 11:31 PM
@Alexandra33: Încearcă încă o dată apelarea SelfCare, la *100# pentru a verifica meniul opțiunilor afișate. Și un alt detaliu: încărcarea cu 16€ a fost ca opțiune cu resurse sau doar credit pe cont? Diferența este că opțiunea cu resurse activează roamingul automat, încărcarea doar cu credit necesită activarea manuală a roamingului (din SelfCare sau MyOrange). Ai oare acces și la contul tău din MyOrange (web sau aplicație)? Ai aici un ghid (sper util) pentru cazul utilizării în roaming a numărului tău. Te așteptăm cu detalii.
Later: apelând *100# trebuie să ai un meniu precum cel din imagine:
la 01-04-2024 03:53 PM
@Alexandra33, s-a rezolvat situația cu serviciul de roaming?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor