la 19-08-2024 11:00 PM - editat ultima oară la 20-08-2024 08:38 AM de DanielaH
Salutare, am stat 3 ore in Serbia si mi s-a facut cost suplimentar 1060€
la 19-08-2024 11:42 PM
Bun venit în Comunitatea Orange. Înțeleg că ești abonat Orange și ai utilizat abonamentul în roaming, în Serbia, care nu este stat SEE. Poți oferi mai multe detalii referitoare la acest cost, cum ar fi un screen-shot fără numere de telefon vizibile din care să reiasă acest cost? Eventual perioada și modul de utilizare: date mobile / voce / apel în altă țară? Pentru trei orea cam mare suma pentru Serbia. Ai detalii asupra costurilor pentru Serbia în roaming aici.
la 19-08-2024 11:59 PM
la 20-08-2024 12:07 AM
Detalierea costului o regăsești în contul tău MyOrange > Altele > Detalii convorbiri. Acolo vei regăsi atât serviciul cât și ora la care ai fost taxat. Sigur nu ai utilizat servicii contra cost, apeluri de tip conferință sau servicii supuse unor costuri suplimentare? Ar fi singurele explicații în lipsa unor alte detalii.
la 20-08-2024 12:12 AM
Nu pot vedea nimic nu se incarca.iti dau nr de telefon daca ma poti ajuta
la 20-08-2024 12:27 AM
Nu este nevoie. Accesează contul tău MyOrange, fie din aplicație cum mentionam, sau din browser. Dacă nu reușești întrebi mâine după 8AM un operator pe chat Djingo. Până atunci menținerea datelor mobile active și a roamingului activat va face să ti se activeze zilnic câte un pachet de date cu valoarea menționată. Închide datele mobile, dezactivează datele mobile în roaming și utilizează WIFI.
la 20-08-2024 12:15 AM
Ideea e ca si azi imi mai 6€ cost si sunt tara de ieri
20-08-2024 05:34 AM - editat 20-08-2024 01:19 PM
Salutare!
Din păcate , trecerea în Serbia și utilizarea roaming, poate să aducă unele costuri extrem de mari. De aceea, după părerea mea, trebuie dezactivat sau utilizat cu mare atenție.
Vezi ce se mai poate face printr-o discuție cu ei din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback -Scrie-ne și apoi transfer operator.
Baftă!
la 20-08-2024 06:00 AM
Salut,
Ia legătura cu serviciul clienți prin metodele de contact:
https://www.orange.ro/contact/?srsltid=AfmBOooQG41v5T7rVFezqz6w47ZewBzrGDm7WSoFZREurPUJMYzMohOV
Ceva nu este in regula nu prea ai cum sa consumi 1000 de euro in roaming in doar 3 ore.
la 20-08-2024 10:29 AM
Netul in Serba e fff scump, de acolo suma mare in scurt timp, dar ar fi trebuit sa primesti o notificare dupa un extracost de 50 de euro. Nu ai primit?
la 20-08-2024 11:35 AM
@natanticu94, putem ruga și noi colegii să verifice situația costului suplimentar. Dacă vrei, ne poți oferi numărul de telefon în mesaj privat.
la 20-08-2024 12:21 PM
Salut! Pățit la fel, cu 646 de euro, tot în Serbia, în tranzit, cu datele mobile închise după ce am început să primesc mesaje de depășire a traficului. Ideea e ca, deși am părăsit Serbia, sumele se acumulează constant desi roamingul este restricționat.
la 20-08-2024 12:30 PM
nu ai primit mesaj de la 321 cu atentionare de depasire trafic de 50 euro?
la 20-08-2024 12:30 PM
Salutare! Ai primit un mesaj de la 321, în care ai fost atenționat că ai depașit valoare de 50 Euro în roaming și dacă esti de acord să trimiți un răspuns la 321 cu textul Da, pentru a fi facturat în continuare?
Este imens costul, de aceea CE a limitat costurile la 50 euro, ca să poate fi plătit de toată lumea.
la 20-08-2024 12:43 PM
Am primit mesaje cu depășire costului din 100 în 100 euro , până la 500 de euro la interval de 1 secundă fiecare
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor