la 06-01-2024 03:23 PM - editat ultima oară la 07-01-2024 08:56 AM de DanielaH
Am folosit un Motorola E6 plus și îmi funcționa Roamingul...
Am schimbat telefonul cu un Samsung Galaxy Zflip3 5G și nu mai funcționează Roamingul ... ce pot face ?
la 09-01-2024 09:59 AM
An întrat pe chat cu cei de la Orange și îmi cereau sa completez un chestionar ... am urmat pașii dar nu se rezolva nimic până m-am enervat și le-am spus câ nu.mai completez nici un chestionar, și mu mai explic problema de N ori și le-am zis că mă văd nevoită să renunț la contractul cu Orange... și după 5 minute am primit email ca cererea mi-a fost aprobata și contul reactivat... și atunci am verificat Roamingul care functiona iar după alte 5 minute am fost sunata de un consultant Orange care mi-a spus ca mi s-a rezolvat și ca au dezactivat și reactivat ei roamingul.
06-01-2024 03:40 PM - editat 06-01-2024 03:46 PM
Considerând că nu ai depășit o limită a utilizării rezonabile a resurselor în roaming, asigură-te că ai activat în telefonul nou posibilitatea utilizării resurselor în roaming, inclusiv date mobile. Altfel, chiar dacă situația e ok, accesul va fi restricționat.
Găsești aceste detalii de configurat în setări / rețele mobile / roaming date. Este vorba doar de date mobile sau și apeluri primite/date?
Later: Pe de altă parte, telefonul nou necesită mai întâi primirea noilor setări, mai ales pentru 4G. Ai primit vreun SMS în acest sens? Poți apela în țară vreun număr?
la 06-01-2024 05:30 PM
Verifica următoarele
https://www.orange.ro/help/ce-fac-dac-serviciul-roaming-este-nefuncional-89
la 06-01-2024 05:38 PM
Salutare!
Primul pas ar fi să verifici următoarele setări:
la 07-01-2024 01:05 PM
Salut @LD6, ai rezolvat problema sau aceasta persista?
la 07-01-2024 01:39 PM
Mulțumesc da am rezolvat ...
la 07-01-2024 01:55 PM
@LD6 nu ai pentru ce! Ne poți spune si cum ai rezolvat problema ta?
la 09-01-2024 09:59 AM
An întrat pe chat cu cei de la Orange și îmi cereau sa completez un chestionar ... am urmat pașii dar nu se rezolva nimic până m-am enervat și le-am spus câ nu.mai completez nici un chestionar, și mu mai explic problema de N ori și le-am zis că mă văd nevoită să renunț la contractul cu Orange... și după 5 minute am primit email ca cererea mi-a fost aprobata și contul reactivat... și atunci am verificat Roamingul care functiona iar după alte 5 minute am fost sunata de un consultant Orange care mi-a spus ca mi s-a rezolvat și ca au dezactivat și reactivat ei roamingul.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor