anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am schimbat telefonul și nu mai funcționează Roamingul uk

LD6
Junior

Am folosit un Motorola E6 plus și îmi funcționa Roamingul...

Am schimbat telefonul cu un Samsung Galaxy Zflip3 5G și nu mai funcționează Roamingul ... ce pot face ?

1 Soluţie acceptată‚

An întrat pe chat cu cei de la Orange și îmi cereau sa completez un chestionar ... am urmat pașii dar nu se rezolva nimic până m-am enervat și le-am spus câ nu.mai completez nici un chestionar, și mu mai explic problema de N ori  și le-am zis că mă văd nevoită să renunț la contractul cu Orange... și după 5 minute am primit email ca cererea mi-a fost aprobata și contul reactivat... și atunci am verificat Roamingul care functiona iar după alte 5 minute am fost sunata de un consultant Orange care mi-a spus ca mi s-a rezolvat și ca au dezactivat și reactivat ei roamingul.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

FLo1
#StarMember

Considerând că nu ai depășit o limită a utilizării rezonabile a resurselor în roaming, asigură-te că ai activat în telefonul nou posibilitatea utilizării resurselor în roaming, inclusiv date mobile. Altfel, chiar dacă situația e ok, accesul va fi restricționat. 

Găsești aceste detalii de configurat în setări / rețele mobile / roaming date. Este vorba doar de date mobile sau și apeluri primite/date?

Later: Pe de altă parte, telefonul nou necesită mai întâi primirea noilor setări, mai ales pentru 4G. Ai primit vreun SMS în acest sens? Poți apela în țară vreun număr?

Anonim
Neaplicabil

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Primul pas ar fi să verifici următoarele setări:

Screenshot_20240106_173729.jpg

RafaHelper
#StarMember

Salut @LD6, ai rezolvat problema sau aceasta persista?

Mulțumesc da am rezolvat ...

@LD6  nu ai pentru ce! Ne poți spune si cum ai rezolvat problema ta?

An întrat pe chat cu cei de la Orange și îmi cereau sa completez un chestionar ... am urmat pașii dar nu se rezolva nimic până m-am enervat și le-am spus câ nu.mai completez nici un chestionar, și mu mai explic problema de N ori  și le-am zis că mă văd nevoită să renunț la contractul cu Orange... și după 5 minute am primit email ca cererea mi-a fost aprobata și contul reactivat... și atunci am verificat Roamingul care functiona iar după alte 5 minute am fost sunata de un consultant Orange care mi-a spus ca mi s-a rezolvat și ca au dezactivat și reactivat ei roamingul.