la 07-07-2023 07:12 AM - editat ultima oară la 08-07-2023 09:03 AM de DanielaH
buna ziua de cand am schimbat abonamentul pe smart15 nu mai pot fii sunat de nimeni de 3 zile tot vorbesc cu diferiti technicieni orange dar tot nu sa gasit o soluitie am incercat cartela in 4 telefoane nu merge nici asa eu pot suna dar pe mine nimeni nu poate cei de la orange zic ca la ei nu apae sa fie vreo problema.A mai patit cineva?ce se poate face?ma gandesc sa renunti la abonament si sa trec in alta retea imediat de 5 zile nu pot fii apelat bine ca platesc abonament si ma aleg cu nimic.
la 07-07-2023 09:12 AM
Salut!
Ai verificat dacă nu ai cumva vreo barare sau redirecționare activă?
Ce se întâmplă când te apelează cineva? Intră promptul de rețea sau mesageria vocală? Se întrerupe apelul?
la 07-07-2023 09:14 AM
da am verificat nu este nimic.deobicei da ocupat cand cineva suna sau pur si simplu se intre rupe apelu
la 07-07-2023 09:38 AM
Îmi pare rău 😞. Poți merge într-un Orange shop pentru o verificare, eventual o schimbare de SIM?
la 07-07-2023 09:42 AM
o sa incerc sa caut unu in Olanda deoarece momentan sunt in Olanda sa veden daca schimbarea de sim ajuta
la 07-07-2023 12:32 PM
Asta nu se poate rezolva decat in Romania. In Olanda nu gasesti Orange Shop Romania.
la 07-07-2023 12:37 PM
ma bucur eu ma intorc doar in ianuarie pana atunci ce fac?platesc abonamentu degeaba? am mai fost in Olanda si cu vechiul abonament si nu aveam nicio problema asta e cumpr o cartela de olanda
la 07-07-2023 12:41 PM
Asta e cea mai buna idee, sa iei o cartela din Olanda. Oricum ajungeai la solutia asta, pt ca roamingul e doar o solutie temporara, pt deplasari scurte in strainatate. Dupa 2 luni, abonamentul nu te mai ajuta, pt ca depaseai limita de consum rezonabil in roaming si plateai separat, peste pretul abonamentului, orice apel sau MB de net utilizat.
la 07-07-2023 02:47 PM
Salutare!
Fiind în roaming este o problemă. Dar poți încerca să le scrii pe Chat Djingo:
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Sau din secțiunea Contact :
https://www.orange.ro/contact/
Și să îi rogi să îți facă o resetare de cont.
Baftă!
la 07-07-2023 06:32 PM
Buna ziua am.incercat si asta dar tot nu functioneaza
07-07-2023 07:00 PM - editat 07-07-2023 07:01 PM
Atunci nu este bine. Din păcate, îți rămâne varianta cu cartela locală.
Din păcate, nu cred că poți rezolva decât în țară cu abonamentul.
la 07-07-2023 10:47 AM
multumesc ca ati incercat sa ma ajutati.
la 07-07-2023 10:52 AM
Fiind în roaming e putin mai complicat. Persoanele care nu te pot apela sunt tot în roaming sau în România?
Ai încercat să selectezi manual o altă rețea parteneră de roaming?
Tind să cred că situația nu are legătură cu schimbarea de abonament, ci cu înregistrarea în rețeaua din Olanda.
la 07-07-2023 10:55 AM
da cei care mau sunat au toti roaming aktivat,am incercat selectarea manuala de retea tot nimic ieir a fost facut si cu ajutorul technicianului orange si tot nimic mai am aici sogoru care are tot ornage tot abonament si e in aceas retea la el functioneaza doar eu am problema asta
la 07-07-2023 11:10 AM
eu pot suna,mesajele le pimesc pot sa le raspund.doar ca nu po fii apelat.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor