anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am o problema cu datele în roaming

SILVIU6
Începător

Salut comunitate, am o problema cu datele în roaming, mai exact cu operatorul de rețea "o2-deleorange" pornesc datele și ele nu fonctoneaza, se pornește 5g la semnal și tot se aprinde și stinge intermitent, nu funcționează de loc, am încercat sa schimb manual operatorul de rețea dar de fiecare data nu reușește sa se conecteze, a mai trecut cineva prin asta? 

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Ai dat o repornire la telefon, eventual o resetare a parametrilor de rețea?

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Ești pe cartelă sau abonament? Cum stai cu activarea roamingului din telefon și aplicație? 

delfinas
#StarMember

Silviu, bun venit in Comunitate!!!

De cand esti in roaming? Daca in ultimele 2-3 luni ai consumat mai mult net in strainatate decat in tara, ai depasit limita rezonabila de consum in roaming. Daca e asa si esti pe prepay, nu te mai ajuta optiunea, ci trebuie sa incarci cu credit si sa consumi de acolo, la pret standard. Daca stai mai mult timp in strainatate, ia o cartela locala si foloseste-te de retele wifi.

MihaiC99
Specialist

Salut,

Poți verifica următoarele:

  • Resurse roaming disponibile sau o opțiune roaming compatibila pentru țară în care te afli
  • Asigurate că roamingul este activat atât din my Orange cât si din telefon.
  • Poți forță conectarea in 4G (pentru a elimina posibilitatea incompatibilității cu rețeaua 5G).
  • Intrarea în modul avion pentru câteva secunde
  • Resetarea setarilor de retea

Daca excluzi posibilitatea depășirii consumului rezonabil in roaming atunci contactează serviciul clienți pentru suport.

https://www.orange.ro/contact/ 

Razvan
#StarMember

Salut! Comută datele pe 4G, poate așa îți funcționează. Posibil să fie o problemă locală a operatorului sau ai atins limita de consum rezonabil conform prevederilor roaming like at home. De cât timp ești in roaming? Ești pe serviciul de abonament sau prepay? Dacă ai stat mai mult de 60 de zile în roaming, recomandarea este să utilizezi o cartelă locală a operatorului/utilizare de rețele wifi și să folosești nr. de România exclusiv la urgențe. 

DanielaH
Moderator

@SILVIU6, s-a rezolvat situația cu datele în roaming? Te-au ajutat răspunsurile primite aici? Te așteptăm să revii cu vești bune.