anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am făcut o reîncărcare prepay și primesc mesaj cartela blocată

Ana33
Junior

menționez ca mă aflu în Canada

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

Nu. Această opțiune o poți utiliza maxim 2-3 luni sau până când ponderea resurselor consumate în roaming (în ultimile 4 luni) va fi mai mare decât ai consumat național, resurse în România (date mobile sau minute). Ulterior vei putea consuma doar contra cost, utilizând credit, activarea opțiunii fiind inutilă.  Detalii în privința politicii consumului majoritar în roaming regăsești aici.

Detalii despre valabilitatea numărului regăsești în contul tău MyOrange sau apelând *133# (sau *100# ramura 5-contul meu--->6-valabilitate cartelă). Valabilitatea se poate reînnoi ușor încărcând cu credit preferabil minim 5€ (30+300zile).

Pentru alte detalii revino pe topic. Numai bine. 

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember

Salut,

Ataseaza te rog o captura de ecran ca sa intelegem in ce context iti apare acel mesaj.

Client Orange

delfinas
#StarMember

De cand esti plecata  si cu cat/ce ai incarcat?

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

@Ana33: Un astfel de mesaj poate să apară dacă numărul utilizat /reîncărcat nu are roamingul activat sau opțiunea cu resurse activată nu se poate utiliza datorită perioadei îndelungate petrecute în roaming (peste 90 de zile). Înclin să cred că ai încărcat cu credit și nu ai roaming activat pe cont.

Pentru Canada ai opțiunea WorldPlus1 sau dacă utilizarea creditului este mai ok, atunci roamingul trebuie activat manual. Revino pentru alte detalii dacă sunt necesare.

Mulțumesc pentru răspuns.  Mesajele d-voastră au fost redirectate altfel decit în Inbox și abia acum le-am văzut. Aveți dreptate am reîncărcat ulterior WorldPlus1 și acuma merge la noi în Canada. acum ce mă fac cu precedenta cartela care am încărcat cu 5 € .

cit timp pot să păstrez nr cu cartela WorldPlus1 vă rog. 

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

Cu drag @Ana33 . Opțiunea are valabilitate 30 de zile (vezi foto). La cei 5€ credit poți adăuga 10 și să reactivezi opțiunea dacă va mai fi nevoie. Sau dacă revii în România, poți activa o opțiune cu resurse naționale. Depinde de context/situație. Numai bine.

Screenshot_20240802-161945_Chrome.jpg

Am inteles si multumesc mult. Trebuie sa incarc in fiecare 30 de zile ca sa pastrez numarul?

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

Nu. Această opțiune o poți utiliza maxim 2-3 luni sau până când ponderea resurselor consumate în roaming (în ultimile 4 luni) va fi mai mare decât ai consumat național, resurse în România (date mobile sau minute). Ulterior vei putea consuma doar contra cost, utilizând credit, activarea opțiunii fiind inutilă.  Detalii în privința politicii consumului majoritar în roaming regăsești aici.

Detalii despre valabilitatea numărului regăsești în contul tău MyOrange sau apelând *133# (sau *100# ramura 5-contul meu--->6-valabilitate cartelă). Valabilitatea se poate reînnoi ușor încărcând cu credit preferabil minim 5€ (30+300zile).

Pentru alte detalii revino pe topic. Numai bine. 

DanielaH
Moderator

@Ana33, s-a rezolvat situația cu reîncărcarea?