anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ajutor roaming!

Vlad999
Începător

Salut, cine ma poate ajuta ? Am activat optiunea de roaming 12 e si imi ramasese in cont 4 euro, nu m-am folosit numai de internet si in acelasi tip mi se iau banii din cont si am ramas cu 0.13 euro si internetul s-a deconectat…cine ma poate ajuta?

8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember

Salut Vlad,

Bine ai venit in Comunitate!

Hai sa le luam pe rand. 🙂

1. in ce tara esti in roaming?

2. de cat timp esti in roaming?

Ideea e ca, daca nu esti intr-o tara SEE, sau esti intr-o tara SEE de mai mult de 2 luni, e posibil sa nu mai fie suficienta optiunea respectiva cu roaming, si sa treaca in taxare la tarif standard, ceea ce ar explica consumul din creditul de 4 Euro pe care il aveai.

Revino cu detalii, ca sa putem sa ne face o idee ce anume s-a intamplat.

Client Orange

Salut, ma aflu in Germania de 2 zile si pana in prezent mi se ia banii din cont macar ca am 20 gb in roaming 

Pentru orice eventualitate, poti sa verifici daca optiunea e activa in My Orange > Tarife si Optiuni?

Ai sunat pe undeva? E vreun motiv sa nu-ti consume din resursele incluse? Sau ai depasit deja resursele incluse in optiune?

Client Orange

Nu am depesit nimic, abia ieri am activat optiunea si mi se consuma gb din roaming din credit, asa e a 2a mea zi in Germania si am 20 gb in roaming sa ma folosesc numai de net 

Atunci incearca sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo si vezi ce anume a fost taxat din credit.

Alternativ, poti sa arunci o privire peste detaliile de consum, din aplicatia My Orange > Altele > Detalii convorbiri. Poate te ajuta.

Client Orange

Vorbesc in chat dar nu am raspuns clar….sunt in Germania de 2 zile, cand am intrat in Germania aveam 20 gb roaming si 3,5 euro credit, in jumate de zi creditul s-a epuizat si am ramas fara net, ieri am pus 4 euro credit azi am 2,8 euro si nu fac apeluri si nu transmit mesage pe telefon, ma folosesc doar de net

Da, as zice ca nu-ti consuma din optiunea activa. De-aia ziceam sa verifici eventual si pe cont daca e intr-adevar optiunea activa, si sa iei legatura cu un consultant sa-ti explice ce se intampla cu creditul tau. Din pacate, mai mult de atat nu prea avem ce sa facem de aici din Comunitate. In mare parte, suntem clienti ca si tine. Deci, nu avem acces la cont, nu putem sa stim ce anume s-a intamplat in spate. E ciudat, intr-adevar, dar problema cred ca e pe partea contului. Ori nu s-a activat optiunea, ori s-a activat, dar problema e in alta parte.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Vlad999 ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?