la 30-08-2019 10:27 AM
la 30-08-2019 11:46 AM
la 30-08-2019 10:30 AM
la 30-08-2019 10:36 AM
la 30-08-2019 10:45 AM
la 30-08-2019 11:46 AM
la 28-11-2022 01:46 PM
Ce treabă are VoWiFi cu resursele incluse în abonament? Este strict o limitare de la Orange pentru a nu permite accesul nici măcar în țări SEE (deși resursele sunt incluse în abonament). Uitându-ne în curtea vecinului (Digi Mobil), aici nu avem niciun fel de limitare pe partea de VoWiFi în nicio țară atât timp cât avem un WiFi decent.
la 28-11-2022 02:17 PM
Accesul la VoWiFi este la discretia operatorului si nu toti il au (UE sau nonUE). Da, este un beneficiu ideal pentru roaming, dar, daca operatorul nu are interesul sa-l ofere, nu stiu cum l-am putea obliga.
Si da, VoWiFi are treaba cu resursele. Devine inutil daca va folosi tarife extra (cum ar fi sa fi in UE, conectat la o retea WiFi, si sa te coste minutele folosite? Dezactivarea va deveni instanta din partea utilizatorului, nu mai spun ca ar umple frigiderul operatorului).
la 28-11-2022 02:22 PM
Cred că nu ai înțeles exact funcționalitatea de bază a serviciului VoWiFi. Ce spui tu nu se mai numește VoWiFi pentru ca asta ar trebui să facă: să folosești din resurse folosind Wi-Fi ca atunci cand ai avea semnal în mod normal.
la 28-11-2022 02:56 PM
Diferenta intre VoWiFi si.... ce anume? VoWiFi a fost creat sa foloseasca reteaua WiFi in locul GSM/CDMA.
la 28-11-2022 02:58 PM
Nu am zis nimic de diferente. Ai zis ce am zis eu mai sus. Hai, las-o asa pls
la 28-11-2022 03:14 PM
Scuze, dar nu sunt lamurit: ai spus ca VoWiFi nu are legatura cu resursele. Daca nu are, care este legatura cu operatorul mobil? Daca vorbim de VoIP, aplicatiile au nevoie doar de internet (si acces la porturile folosite de aplicatie).
Reclama/marketingul (la toti operatorii) pentru acest serviciu este fix pentru utilizarea resurselor aferente numarului. Oferirea VoWiFi difera de la operator la operator (cred ca stii ca VoLTE merge mana in mana cu VoWiFi): unii ofera VoLTE fara VoWiFi (in functie de valoare sau tip serviciu folosit (prepaid sau postpaid), altii le ofera pe amandoua (restrictionat la cei fara optiuni sau "la liber").
Deci, te rog dezvolta putin pentru ca nu inteleg la ce te referi.
la 28-11-2022 03:19 PM
Man, disponibilitatea VoWiFi nu are legatura cu resursele din abonament. Pot sa nu am niciun minut inclus in abonament si tot sa pot sa apelez folosind serviciul apelare Wi-Fi si voi fi taxat suplimentar (dar folosind apelarea WiFi).
Dar ce legatura are disponibilitatea resurselor pentru apelarea WiFi?
Tu vrei sa-mi spui ca eu voi adauga o optiune care imi ofera minute in tarile NON-SEE si brusc serviciul apelare WiFi va fi disponibil?
Asa cum am spus, este o limitare de la Orange si nu are nicio treaba cu resursele abonamentelor. Este o limitare pe baza de IP (Romania).
la 28-11-2022 03:50 PM
Atunci din ce consuma VoWiFi?Exista plan tarifar separat pentru acest serviciu? Tot nu m-ai lamurit.
Limitarile legate de VoWiFi privind IP-urile sunt strict legate de operatorul de telefonie mobila.
la 28-11-2022 03:53 PM
@Pololică a scris:Atunci din ce consuma VoWiFi?Exista plan tarifar separat pentru acest serviciu? Tot nu m-ai lamurit.
Limitarile legate de VoWiFi privind IP-urile sunt strict legate de operatorul de telefonie mobila.
Păi cam așa am zis și eu folosind alte cuvinte.
@Pololică a scris:Atunci din ce consuma VoWiFi?Exista plan tarifar separat pentru acest serviciu? Tot nu m-ai lamurit.
Limitarile legate de VoWiFi privind IP-urile sunt strict legate de operatorul de telefonie mobila.
Am răspuns deja mai sus: Ce spui tu nu se mai numește VoWiFi pentru ca asta ar trebui să facă: să folosești din resurse folosind Wi-Fi ca atunci cand ai avea semnal în mod normal.
END OF STORY
la 30-08-2019 11:59 AM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor