anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament roaming

Deutsch__Adrian
Începător
Bună ziua, în luna martie am făcut un abonament pentru activare roaming. La care putem sa renunț la revenirea în tara.
Ceea ce am și făcut în august la revenirea din "state". Am trimis un mail și am primit răspuns ca am fost deconectata de la roaming prin 10 august aprox.
Din păcate deconectarea a fost făcută dar eu tot același abonament total plătesc.
Pana în martie plăteam 71 lei iar cu roaming 115 lei. Nu mi se pare corect sa plătesc pentru ceva ce nu mai folosesc. Am fost la mai multe agenții din Arad, dar toți mi au spus ca numai la telefon pot rezolva. La telefon îmi spune ca roaming este dezactivat.
Cum pot sa rezolv aceasta problema??
Mulțumesc frumos.
5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember
Salutare! Cred că trebuie să faci o sesizare in secțiunea Contact de aici: https://www.orange.ro/contact/ sau la serviciul.clienti@orange.ro, în care să le explici că nu mai ai nevoie de roaming și vrei să revii la abonamentul inițial. Baftă!

Pololică
#StarMember
Ati cerut dezactivarea serviciului de roaming sau revenirea la abonamentul initial? Diferenta e cam... mare.

delfinas
#StarMember
Adriana, bun venit in Comunitate!!! Nu inteleg cum "în luna martie am făcut un abonament pentru activare roaming. La care putem sa renunț la revenirea în tara". Ai facut un abonament suplimentar sau ti s-a modificat vechiul abonament, adica ai trecut la un plan tarifar mai mare? Cum se numesc vechiul si actualul abonament?

Suren
Explorator
Buna seara! Din ce am înțeles eu ati migrat abonamentul existent la un plan tarifar superior, cu mai multe resurse in Roaming. Dacă la revenirea in țara doar dezactivat serviciul Roaming, planul tarifar rămâne in continuare (cel cu prețul mai mare). Trebuie sa sunați la 300 sa solicitați revenirea la un plan tarifar din portofoliul existent, cu o valoare similară cu contractul inițial.

DanielaH
Moderator
@Adriana, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii.