anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme roaming Germania

Paul1337
Junior
Buna ziua, eu sunt in germania si am o optiune roaming de o saptamana si ceva, totul a mers cum trebuie pana astazi, la ora 14 nu mi mai functiona netul nici sa sun (apelam si se inchidea instant) aveti idee ce pot face?.. am incercat sa inchid sa deschid optiunea roming sa dau resetare la telefon dar tot asa..
7 Răspunsuri 7

Vio73
Campion certificat
Salutare! Probabil că ai depășit limita de utilizare rezonabilă a internetului în roaming și nu mai merge decât cu credit! Dacă ai fost mai multă vreme și înainte în afară (mai mult de două luni), se întâmplă să nu mai poți folosi decât dacă încarci cu credit. Sunt destule cazuri pe aici, din păcate! Sau mai ai variantele să îți iei un prepay local sau să folosești wifi la greu. Ai detalii pe aici despre ce și cum: https://comunitate.orange.ro/questions/2967136-inseamna-limita-utilizare-rezonabila-roaming-see Baftă!

Paul1337
Junior
Am fost plecat acum pentru prima data..pe 1 septembrie si pe 4 sau 5 mi am pus roaming..

Paul1337
Junior
Asa imi arata

Vio73
Campion certificat
Atunci poți lua legătura prin Chat Djingo cu ei și explicat cum stau lucrurile. Probabil că e vreo restricție, ceva, care face să se întâmple acest lucru. Baftă!

Paul1337
Junior
Da frate..am luat legatura dar de unde ca agentii raspund in 72 de ore..

Vio73
Campion certificat
Din păcate, așa este, pe Chat Djingo răspund destul de greu și este un mare disconfort acest aspect. Dar nu ai ce face, pentru că doar ei te pot ajuta cu o resetare sau altceva din calculatoarele lor! Îmi pare rău pentru situația extrem de neplăcută prin care treci!

arsradu
Specialist certificat
Mai ai net (de folosit in roaming) din optiunea respectiva? Mesajul iti spune doar ca nu ai Data Roaming activat (ceea ce, din moment ce ti-a mers pana acum, banuiesc ca nu e cazul). Daca zici ca ai incercat deja sa dezactivezi si sa activezi optiunea, ar trebui sa fie ok. Presupunand ca nu sunt probleme pe cont, sau probleme cu operatorul de acolo. Poti incerca eventual si o selectie manuala de retea, si vezi care dintre operatorii de acolo mai poate sa-ti ofere net. Alternativ, poti suna la Relatii Clienti Orange (de pe un alt telefon), folosind numarul de telefon +40 374 300 300.