anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

upload-ul mereu mic .

PMpm
Începător

 Bună seara  . Dupa cum vedeti mai sus, download-ul este foarte foarte bun dar upload-ul mereu mic . Am sunat la OR si nu am rezolvat nimic , doar mici verificări si retrimitere setări . Cred că o să fac reclamatie la OPC . Vă rog un sfat ! 

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember

@PMpm: Diferența este destul de mare, iar acel ”upload” nu e chiar ok. Îți recomand să încerci o variantă de Speedtest muuuult mai OK, adică SpeedTest byOOkla: https://www.speedtest.net/

Succes. 

PMpm
Începător

Tot așa mic !

FLo1
#StarMember

PRoblema persistă de mai mult timp sau este doar acum? Semnalul cum este în zona unde ai testat? Poate fi de asemenea și o cauză datorită congestiei (utilizare excesivă de către mai mulți clienți conectați la acea antenă). 

Îți recomand să încerci și în alte perioade ale zilei, eventual să te asiguri că nu ai alte aplicații active care utilizeză/accesează rețeaua de internet, și mai ales să observi dacă este este singura zonă / singurul telefon afectat. În acest caz poți face o încercare a SIM-ului și într-un alt telefon / router.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Dacă poți , fă un test și dimineața, în jurul orei 8 și încearcă și cu alt dispozitiv ( telefon). Se poate să fie și de la el. Eventual, mai pune-l și pe mod avion și revino, mai dă-i o oprire/ repornire.

Încearcă și afară cu speedtest.net, pentru că indoor nu e este la fel.

Nu are treabă instituția pe care o invoci, pentru că ești în parametri. 

Și la mine, în interior, am upload mic, dar afară e foarte bine.

Baftă!

arsradu
#StarMember

Salut,

Cam astea sunt vitezele in anumite zone.

Pentru confirmare, propun un test, eventual cu un alt SIM, pe acelasi dispozitiv, in aceeasi zona. Dupa care, pe alt dispozitiv, in aceeasi zona.

Daca rezultatele sunt similare, cam asta e problema. De asemenea, nu cred ca te ajuta cu nimic reclamatia la OPC sau ANPC sau ANCOM. Pentru ca, din cate stiu, ANCOM nu obliga operatorii sa aiba viteze (in special de upload) foarte mari. Doar o viteza minima, pe care, din pacate, o ai deja.

Ultima data cand m-a interesat problema asta, stiu ca trebuiau sa ofere un minimum de 1Mb/s download. Deci, conform screenshot-urilor postate, cum ar zice cineva de la Digi cand m-am dus cu aceeasi problema acum multi ani, pentru ca aveam 0kb/s upload, "sistemul functioneaza in parametri". Deci daca ai min 1Mb/s download si upload inexistent, "totul ok".

Mai mult decat sa faca o resetare pe cont, nu prea au ce face. Pentru ca implica niste costuri pe care cel mai probabil nu si le vor asuma.

Dar inainte de toate, incearca un test dupa cum iti spuneam mai sus, ca sa vezi daca problema e de retrea, de cont, sau de la telefon. La o prima vedere, as zice ca e prima varianta. Dar poti confirma cu testele de mai sus.

Client Orange