
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
30-05-2023 09:30 AM - editat 30-05-2023 09:33 AM
Bună ziua. În cazul în care citește cineva din Orange, faceți ceva cu netul în Suceava, de o săptămână am buffering în 4k pe Youtube, netul merge groaznic. Viteza de net pe speedtest: 10-15mb, cu latențe 300+.
Astfel, mă văd nevoit să fac cerere de reziliere înainte de termen ptr. că nu primesc viteza specificată în contractul de prestări servicii.
Aveți pretenția să plătim la termen facturile dar nu oferiți calitate pentru serviciile de internet mobil pentru abonații cu acces la rețeaua de mare viteză 5G.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-05-2023 12:11 PM
Notificarea de reziliere se poate depune in scris, prin mail la serviciul.clienti@orange.com pentru ORO sau rezilieri@orange.com pentru OROC, pe sectiunea contact din My Orange indicând numarul de telefon sau codul de client, apel la 300 sau fizic în Orange Shop, unde să ceri și un număr de înregistrare al sesizării.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
30-05-2023 10:06 AM - editat 30-05-2023 12:25 PM
Salutare!
Ai făcut sesizare din secțiunea Contact sau prin alte mijloace specifice?
Trebuie să le oferi mai întâi dovezi palpabile, ca să poți rezilia pe motiv de nefuncționalitate. Dar cere mai întâi o resetare de cont și să se verifice dacă nu sunt echipamente defecte, etc.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-05-2023 12:54 PM
Le-am dat dovezi cu printscreen de 3 ori pana acum, in 3 luni diferite, de doua ori anul trecut, o data acum.
Pe un bulevard din oras este problema asta, nici pana azi n-au rezolvat-o.
Resetarea de cont nu e o solutie. Daca ai un laptop din 1930 si ii dai reset, ce rezolvi?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-05-2023 12:11 PM
Notificarea de reziliere se poate depune in scris, prin mail la serviciul.clienti@orange.com pentru ORO sau rezilieri@orange.com pentru OROC, pe sectiunea contact din My Orange indicând numarul de telefon sau codul de client, apel la 300 sau fizic în Orange Shop, unde să ceri și un număr de înregistrare al sesizării.
