anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Semnal slab Plaza România - Probleme cu inițiere si preluare apeluri

CristianV_1
Junior

Salutare,

Vin catre voi cu următoarea speță, curios daca mai este cineva pățit in acest fel si poate a găsit motivul sau rezolvarea:

La initierea de apeluri din interiorul apartamentului, la capătul meu rămâne in stadiul "Calling" in timp ce de cealaltă parte interlocutorul ma aude. La primirea de apeluri, cateodata durează aproximativ 20 de secunde pana când încep sa aud apelantul; alteori nu aud deloc deși apelul curge. In majoritatea timpului, semnalul este undeva la 1 sau 2 linii din 4.

Inteleg ca pot exista interferențe in interiorul apartamentului (ziduri, router Wi-Fi, etc) insa si cu 3/4 linii de semnal pățesc asta, ceea ce nu e tocmai normal.

Menționez ca este vorba de un iPhone 16 Pro Max, eSim, adus din US.

Zona este sector 6, Plaza România.

Mulțumesc pentru ajutor!

Zi faina!

8 Răspunsuri 8

DanielaH
Moderator

Salut, Cristian!

Este o situație recentă sau ea persistă de mai mult timp? Ai încercat să faci o probă cu SIM-ul într-un alt telefon?

Buna Daniela, 

Persista de ceva vreme deja, am întâmpinat o și pe telefonul anterior cu Sim fizic si eSim.

Acum am iPhone si nu mai are slot de SIM fizic, este exclusiv cu eSim, așa ca mutatul nu e o opțiune.

Salutare!

Inteleg ca ai IPhone de SUA. Ai apropiati (cu alte telefoane, evident) care au aceeasi problema in zona respectiva? Teoretic, nu ar trebui sa fie diferente (prea mari) intre modelele de SUA si cele de Europa, dar micile diferente (poate antenele mmWave) sa fie o mica problema cu receptia pe frecventele de Romania.

Salut,

Samsung tot din USA in aceeași zona care nu are problemele acestea. Singura diferența este ca e in alta rețea.

 

Ideal ar fi sa compari aceeasi retea cu doua telefoane diferite. Posibil ca alte retele sa fie, punctual, mai bune decat Orange.

PS: modemurile IPhone si Samsung sunt diferite, deci, teoretic, este normal sa fie o diferenta intre ele.

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Ai putea incerca sa testezi cu serviciul VoLTE dezactivat. Poți selecta rețeaua preferata pe 3G și vezi daca întâmpini aceleași probleme.

Ar fi ajutat daca ai fi putut muta sim-ul in alt telefon pentru a elimina posibilitatea unor probleme in zona in care te afli 

CristianV_1
Junior

Salut Mihai,

Nu am servicul Volte activ. Nu am opțiunea deloc.

Selectând rețeaua preferată 3G înseamnă folosirea internetului la viteze max 3G, corect?

 

Da, folosirea 3G va oferi viteze mai mici (nu este o soluție permanenta, mai ales că urmează să se renunțe la rețeaua 3G in viitorul apropiat). Serviciul wifi calling este dezactivat și el?