la 20-09-2025 08:46 AM - editat ultima oară la 22-09-2025 08:44 AM de DanielaH
Salutare!
De curând am mi-am făcut și eu abonament la orange,înainte eram la Vodafone și am fost nemulțumit de calitatea semnalului așa că la recomandarea unei rudenii m-am portat la Orange cu numărul de Vodafone.Ideea e că la Orange am semnal mult mai slab față de ce aveam la Vodafone.Am un iPhone 16 Pro Max deci telefonul nu ar trebui să fie o problemă.Așa că am decis să scriu pe acest forum să văd dacă și voi aveți aceiași problemă sau la voi merge ok.Efectiv nu pot viziona un clip pe YouTube fără să se întrerupă de câteva ori.
la 20-09-2025 09:43 AM
Salut!
Ca să primești răspunsuri mai relevante de la cei care au trecut prin situații similare, ar fi bine să menționezi și zona în care te afli. De asemenea, ar fi util de precizat dacă vitezele mici apar în interior sau în exterior.
Eu, de exemplu, sunt din Constanța și nu mă confrunt cu astfel de probleme.
la 20-09-2025 09:54 AM
Salutare!
Semnalul variază de la un cartier la altul. Ca să îți dau un exemplu: la casa părintească a unei colege, în județul Buzău, doar Telekom este cel mai fiabil. Degeaba îi recomand Orange dacă acolo semnalul este inferior (chiar zone cu semnal aproape 0).
Din păcate, era bine să verifici înainte cum stai cu semnalul. Probabil ruda stă într-o zonă cu semnal bun și nu merge în zone cu semnal slab. Așa este un unchi al soției: folosește un telefon 2G doar pentru telefon. Nu are treaba cu netul. Degeaba ii zic de Yoxo cu 9 lei. El e la Digi cu 11 lei (abonament de rural).
la 20-09-2025 10:30 AM
daca nici pe portocala si nici pe rosii nu ai semnal satisfacator probabil locuiesti intr o zona cu acoperire slaba... era "bine" daca ne precizai in ce zona locuiesti.
la 20-09-2025 11:18 AM
Mă scuzați că am uitat să precizez locația.Sunt din județul Arad,localitatea Pancota,in interior semnalul e groaznic(de treaba asta am știut dinainte și e și logic oarecum <pereți>)dar pe unde am fost prin județ semnalul e cam același,adică destul de slab
la 20-09-2025 02:12 PM
Salutare!
Posibil să fie mai departe de tine antenele Orange, să emită pe frecvențe diferite, mai puternice, cei de la Vodafone, telefonul tău să nu recepționeze anumite frecvențe prin care emite Orange și care pot fi diferite de cele ale Vodafone, pot fi doar unele dintre motive.
Vezi și la alți utilizatori din zonă dacă ai această problemă.
Din ce spui, nu poate fi semnalul slab peste tot prin județ ( am mai trecut și eu prin anumite locații chiar în vara asta) și este posibil să fie o problemă chiar de la telefonul tău.
la 20-09-2025 02:55 PM
Eu am spus că prin județ PE UNDE AM FOST EU semnalul era același,nu că în tot județul este rău semnalul,că nu am fost în tot județul să testez.Telefonul l-am cumpărat de nou,sigilat deci nu știu ce ar putea avea(nu-i exclus să fi nimerit un lot prost,deci nu știu).Cât despre setări nu am umblat pe la ele,e setat pe 5G automat și cam asta e tot
20-09-2025 02:59 PM - editat 20-09-2025 02:59 PM
Ai încercat să îi dai un restart, să vezi și la alții, dacă au probleme? Mă refer la utilizatori Orange din zona ta, evident.
la 20-09-2025 06:36 PM
Am încercat dar nu pare să se fi rezolvat ceva,am vorbit și cu alții din zonă și au spus că au probleme cu semnalul,asta este,am vorbit și cu cei de la orange au spus că au resetat nu știu ce și mi-am repornit și eu telefonul dar nimic
la 21-09-2025 05:35 AM
Atunci este posibil să fie mai slabă acoperirea în zona ta. Și nu prea ai ce să faci, deci să te unești cu mai mulți utilizatori din localitate și să faceți o sesizare comună către Orange, pentru îmbunătățirea semnalului în zonă. Eu am făcut în trecut așa ceva și am reușit !
la 20-09-2025 03:44 PM
Rugaminte: pune-l pe 4G și mai verifică o dată. S-ar putea să agațe semnal 5G slab și de aici problemele.
la 20-09-2025 06:37 PM
Am încercat dar tot așa
la 20-09-2025 05:11 PM
Rudele care ți-au recomandat Orange întâmpină aceeași problema?
Ai incercat SIM ul și în alt telefon, alta marca?
la 20-09-2025 06:38 PM
Am încercat cu un Samsung mai vechi (ce am avut la dispoziție)
la 20-09-2025 08:59 PM
Bun! Si s-a schimbat ceva?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor