la 24-08-2023 07:49 PM - editat ultima oară la 25-08-2023 08:49 AM de DanielaH
se poate face ceva in constanta semnalul este foarte prost zona compozitori abia ce m am portat din vodafone in speranta ca orange este retea mai performanta dar am ajuns la concluzia ca este sub reteaua de unde m am portat cu mult cel putin in zona asta
24-08-2023 07:55 PM - editat 24-08-2023 07:56 PM
Salut,
Tot ce poti sa faci, pe termen lung, este o sesizare catre serviciul de relatii clienti folosind una dintre metodele de contact de aici. Dar sansele sunt foarte mici de rezolvare.
Poti de asemenea sa ceri o resetare a parametrilor de retea. Poate ajuta. De asemenea, in caz ca esti pe 5G, poti incerca sa treci telefonul pe 4G. Vezi poate se misca mai bine. Daca nu...din pacate ramane varianta de mai sus.
la 24-08-2023 09:05 PM
Salutare!
Doar să faci o sesizare, eventual dacă sunteți mai mulți să faceți mai mulți același lucru și poate reușiți să îi urniți din loc.
Sesizarea o puteți depune din secțiunea Contact.
Dacă ești client Orange Romania, de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Sau la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro
Iar dacă ești client Orange Romania Communications, de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Sau la adresa de email sesizari@orange.com .
Succes!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor