anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Semnal cu toane

Ar
Începător

De ceva timp am probleme cu semnalul. Cartela SIM este detectată de telefon însă, de obicei, arată un semnal inexistent ori foarte mic de face ca apelurile să fie ratate. Am crezut că o fi de la telefon. Am testat momentan cu 3 telefoane și fluctuează pe toate! Un Xiaomi, un Morotola, și un Huawei rebranduit de către Orange. Cartela este una nouă, schimbată acum câteva luni. Are mai puțin de un an de când a fost înlocuită. Mă disperă! Aveți idee ce ar putea fi? Ies din casă și n-am același semnal peste tot, deci nu este clădirea de vină (bănuiam și asta). Sunt porțiuni unde celălalt nu mă mai aude și asta aproape de mallul Auchan Militari.

11 Răspunsuri 11

FLo1
#StarMember

Salut. Puterea semnalului nu depinde de SIM. Adică un SIM schimbat fie detectează semnalul, fie NU. Problema e mai degrabă ori de telefon, ori de la semnalul din zonă. Adică dacă în zonă semnalul este deficitar, orice telefon sau SIM ai avea tot nu se va îmbunătăți situația. Sfat: Încearcă în alte locații unde știi că semnalul pe alte telefoane este mai bun și compară apoi cu ceea ce sesizezi pe telefonul tău.

Razvan
#StarMember

Salut! Acu vreo 12 ani am pățit exact ca tine, am schimbat vreo 2 simuri. Eram tot prin București și ramaneam frecvent fără semnal. Am plecat in delegație și la fel, rămâneam tot fără semnal. Am sunat din Oradea la serviciul clienti, pe vremea aceea era 415 și un consultant drăguț a avut răbdare și mi-a ascultat doleanțele. Ceva a făcut, că de atunci nu mi s-a mai "demagnetizat" simul. Recomandarea mea este să suni la 300 și să expui din nou ceea ce ai scris aici si poate se va găsi o metodă de rezolvare. Succes! 

Ar
Începător

Am sunat înainte de a posta aici și mi-au spus că ar trebui să am acoperire dar că da, ar putea fi demagnetizată. Mulțumesc! Aveți idee dacă înlocuirea ei ar presupune costuri? Ar fi a doua oară în mai puțin de un an. 

FLo1
#StarMember

@Ar: Pentru un SIM defect (demagnetizat) nu ar trebui să fi taxat. De altfel, ar fi fost gratuit oricum dacă nu menționai că SIM-ul a "fost schimbat acum câteva luni". Detalii regăsești aici (ppd) sau aici(ppy).

Anonim
Neaplicabil

Razvan
#StarMember

Inlocuirea simului este gratuită la abonament, iar la prepay se înlocuiește gratuit o dată la 12 luni. 

SIM-urile nu se demagnetizeaza. Nu sunt magnetice si nici magnetizabile. Dar se pot defecta. 

Inlocuirea e gratuita. Dar ma indoiesc ca va rezolva problema. Cu atat mai mult cu cat ai incercat deja asta in decurs de un an. 

Client Orange

Exact, bine ca ai zis tu @arsradu ca altfel o ziceam eu. 

@Ar probleme pot fi multiple, nu ai menționat ce model de telefoane folosești. 

Interferente de semnal pot exista din mai mult motive, vezi daca si cei din jur pățesc la fel.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Posibil să fie ceva din sistemele lor, pentru că nu cred să ai probleme in București, chiar așa prin multe locuri. De aceea, și eu te sfătuiesc să iei legătura cu suportul, prin Chatbot sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 punctulețe din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator) și povestești exact cum ai povestit pe aici.

Sper să rezolvi!

Baftă!

arsradu
#StarMember

Pare o problema zonala. Incearca eventual si pe un 3G. 

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Ar, ai schimbat SIM-ul? S-a rezolvat situația?