
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la
02-12-2023
08:25 PM
- editat ultima oară la
12-08-2024
10:27 AM
de
MihaelaA
Salut!
Telefonul meu nu mai este conectat la rețea de o zi, iar altele funcționează perfect lângă mine. Internetul merge foarte bine. Am resetat rețeaua din meniu (e vorba de un Samsung), dar nu am obținut niciun rezultat. Dacă s-a mai confruntat cineva cu problema asta și știe cum o pot rezolva, vă rog să îmi spuneți și mie.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
03-12-2023 09:14 AM - editat 03-12-2023 09:17 AM
Ok, nu par sa fie probleme in Sibiu in momentul asta. Deci, recomandarile mele ar fi:
1. daca vrei sa ramai pe eSIM, si esti pe abonament, sa-ti activezi un nou eSIM. Se poate face (teoretic) inclusiv din My Orange, conform pasilor de aici. Daca esti pe prepay, e nevoie de un drum intr-un Orange Shop.
2. daca nu tii neaparat sa ramai pe eSIM, recomandarea mea ar fi sa faci un drum intr-un Orange Shop, treci pe SIM fizic, si ramai acolo. Nu e niciun avantaj in folosirea eSIM-ului. Ba din contra. Ai mult mai multe dezavantaje. Face fix acelasi lucru, doar ca e mult mai usor de sters din greseala. Si, dupa cum poti vedea, complica foarte mult lucrurile.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
02-12-2023 08:54 PM - editat 02-12-2023 09:00 PM
Salutare!
Pe voce îți merge? Dă-i un restart și / sau pe mod avion și vezi ce face.
Dacă nu reușești, scrie-le din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-12-2023 09:22 PM
Nu merge. Le voi scrie. Mulțumesc!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-12-2023 08:57 PM
@Sun: Încearcă un restart, iar dacă nu se conecteză astfel încât să fie funcțional, alege ”operatorul de rețea” MANUAL (nu automat). Posibil să nu fie conectat, deși arată că ar fi. Se mai întâmplă. Numai bine.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-12-2023 09:23 PM
Nu merge nici așa.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-12-2023 09:29 PM
Atunci problemele sunt de la SIM. O schimbare de SIM se poate face gratuit în orice magazin Orange.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-12-2023 07:53 AM
Telefonul are eSIM, deci nu văd ce problemă ar putea să vină de acolo.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-12-2023 08:05 AM
Atunci "resetând rețeaua" sper că nu ai resetat și datele aferente eSIM. O verificare a datelor referitoare la eSIMul configurat, respectiv faptul ca telefonul ia în considerare eSIMul (nu un alt SIM dacă există), ar fi binevenită.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-12-2023 08:35 AM
Ceea ce văd eu este că Whatsapp, care ia în considerare numărul de telefon, funcționează prin wifi.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-12-2023 08:36 AM
Nu există alt SIM.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-12-2023 08:49 AM
Atunci, dacă nu e o problemă de la telefon, poți încerca o verificare a contului luni după 8, printr-una dintre modalitătile de contact menționate de Vio.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-12-2023 08:46 AM
Da,whatsapp-ul funcționează prin wifi, chiar și fără SIM.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-12-2023 08:58 AM
In ce zona se manifesta problema asta?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-12-2023 09:03 AM
Sibiu, zona 1 (zona centrală).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
03-12-2023 09:14 AM - editat 03-12-2023 09:17 AM
Ok, nu par sa fie probleme in Sibiu in momentul asta. Deci, recomandarile mele ar fi:
1. daca vrei sa ramai pe eSIM, si esti pe abonament, sa-ti activezi un nou eSIM. Se poate face (teoretic) inclusiv din My Orange, conform pasilor de aici. Daca esti pe prepay, e nevoie de un drum intr-un Orange Shop.
2. daca nu tii neaparat sa ramai pe eSIM, recomandarea mea ar fi sa faci un drum intr-un Orange Shop, treci pe SIM fizic, si ramai acolo. Nu e niciun avantaj in folosirea eSIM-ului. Ba din contra. Ai mult mai multe dezavantaje. Face fix acelasi lucru, doar ca e mult mai usor de sters din greseala. Si, dupa cum poti vedea, complica foarte mult lucrurile.
