la 24-06-2025 07:38 PM - editat ultima oară la 27-06-2025 08:15 AM de DanielaH
Salutare,
În ultimii ani, semnalul este foarte prost, aproape niciodată full, deși este o antena orange foarte aproape de unde locuiesc. Când ies din țară nu găsește rețea… iar la net, nu am aproape niciodată 5G, deși telefonul suporta. Ce ar trebui sa fac? Am înțeles ca ar putea fi cartela prea veche?!…
dar am acest număr de câțiva ani buni, nu aș lua în considerare schimbarea cartelei și, implicit, a numărului de telefon.
Aveți alte sugestii?
Mulțumesc!
la 24-06-2025 07:48 PM
Salutare! 😊
În zona în care locuiești, ai observat dacă în general există semnal 5G disponibil? Îți adresez această întrebare pentru că, deși telefonul tău suportă 5G, acoperirea reală depinde foarte mult de rețeaua din zonă. Chiar și în orașele care figurează oficial ca fiind „acoperite 5G”, pot exista multe cartiere sau străzi unde semnalul este slab sau inexistent, din cauza obstacolelor fizice, a tipului de antenă folosită sau a aglomerării rețelei.
Legat de cartela ta într-adevăr, cartelele mai vechi pot să nu fie compatibile cu noile tehnologii de rețea (cum ar fi 4G+ sau 5G), chiar dacă telefonul le suportă. Din fericire, majoritatea operatorilor, inclusiv Orange, îți pot oferi o cartelă nouă dacă se dovedește ca aceasta ar fi problema deși eu sincer nu cred ca mai exista cartele sim așa vechi care să nu suporte măcar 4G+.
la 26-06-2025 11:24 PM
Mulțumesc pentru răspuns. 😊 Locuiesc în Brașov.
e posibil să fie semnal slab în anumite zone, străzi. Dar au fost dăți când eu nu aveam 5G, iar prietenul de lângă mine avea. La fel și cu semnalul. Eu aveam 2-3 linii, el avea full.
Și nu doar în Brașov.
Asa mi am dat seama, de fapt, ca e o problema. 4G am mai tot timpul.
O sa incerc sa schimb cartela și sper ca va fi mai bine.
la 27-06-2025 05:33 AM
S-ar putea să depindă și de modelul de telefon folosit. De exemplu, eu pe Xiaomi am semnal și viteze mai slabe indoor decât pe Honor. A venit o cunoștință cu Samsung și nu avea deloc. Poate avea legătură cu marca și modelul de telefon. Dacă ai pe ici pe colo, n-are treabă cu sim-ul, ci cu recepția telefonului ( cât este de bun pe semnal).
24-06-2025 07:51 PM - editat 24-06-2025 07:53 PM
Salutare!
Trebuie să îndeplinești cumulativ condițiile de aici pentru a beneficia de servicii de calitate 5g.
Dacă le îndeplinești teoretic și tot nu beneficiezi, ia legătura cu suportul pentru a rezolva.
În ce oraș întâmpini astfel de probleme și ce telefon folosești?
la 24-06-2025 11:04 PM
Buna, într-adevăr poate fi o problema și cartela dacă nu ai semnal. Ca sa schimbi cartela nu înseamnă că-ți schimbi și numărul. El va rămâne același și vei primi un nou SIM. Mergi într-un shop și cere înlocuirea cartelei. Să ai și buletinul la tine, iar dacă ești pe abonament trebuie sa fii titularul contractului.
la 25-06-2025 07:26 AM
Salutare!
Pentru a verifica disponibilitatea rețelei 5G în zona ta, poți consulta harta de acoperire Orange.
Terebuie să ai în vedere că există zone unde semnalul 5G este disponibil doar la exterior sau poate fi mai slab în interiorul clădirilor. În astfel de situații, este recomandat să setezi rețeaua 4G ca rețea preferată din setările telefonului, pentru o experiență mai stabilă.
Ar fi recomandat sa contactezi și serviciul clienți pentru verificări suplimentare și de asemenea ai putea face o resetarea a setarilor de rețea.
Referitor la schimbarea SIM-ului, este important să știi că înlocuirea cartelei SIM nu implică și schimbarea numărului de telefon. Numărul tău rămâne același și îl poți folosi în continuare fără nicio problemă.
Schimbarea SIM-ului poate fi necesară, de exemplu, în cazul în care dorești să beneficiezi de servicii 5G (sim-ul vechi nefiind compatibil), ai nevoie de o cartelă de format diferit (nano-SIM, eSIM) sau dacă actualul SIM s-a deteriorat.
Ai detalii despre schimbarea sim-ului în linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/servicii-pentru-abonamente/schimbare-sim-orange?
la 26-06-2025 11:26 PM
Mulțumesc mult 😊 o să contactez serviciul clienți
la 25-06-2025 09:37 AM
@Cr7, bun venit în Comunitate! Ne spui, te rog, în ce zona te afli?
la 26-06-2025 11:26 PM
Multumesc! Locuiesc in Brasov 🙂
la 30-06-2025 10:40 AM
@Cr7, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor