anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme majore cu reteaua Orange in Sannicolau Mare, Timis - 20.03.2021

Anonim
Neaplicabil
Draga Orange, au trecut trei luni de la ultimul incident de genul asta :https://comunitate.orange.ro/questions/2537849-rezolvat-probleme-majore-reteaua-orange-sannicolau-timis
Astazi iar avem probleme cu reteaua... ce se intampla? E cazul sa parasesc Orange? Deja sunt cam frecvente aceste probleme si nu e ok deloc. Pe site nu e semnalizat din nimic, din nou.
10 Răspunsuri 10

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
@simple_dreams îmi pare rău pentru această situație. Îi întrebăm pe colegii noștri și revenim cu un răspuns.

Anonim
Neaplicabil
Multumesc frumos, dar asta nu rezolva problemele din teren... chiar nu inteleg, daca cedeaza ceva echipamente, de ce se tot carpesc si nu se inlocuiesc? Sunt atatia clienti in dificultati tehnice, incepand de la persoane fizice la cele juridice. Ba chiar si parte din angajatii primariei folosesc servicii Orange. Chiar asa, nu se poate rezolva odata si bine? Probabil ca daca se mai intampla iar asa ceva o sa ma gandesc sa reziliez tot, din ce in ce mai slabe calitativ serviciile si caderile sunt tot mai frecvente, mai ales in vestul tarii. Se pare ca sunt probleme mult mai mari decat ce banuiesc.

Anonim
Neaplicabil
Problemele continua si la aceasta ora.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare @ simple, Dacă au mai fost probleme recente pe aceleași echipamente, cred că le vor schimba. Sper să se rezolve cât mai repede și să nu mai ai probleme!

Razvan
#StarMember
Ce probleme tehnice întâmpini?

Razvan
#StarMember
Noaptea se fac lucrări de mentenanță, nu se poate ca o rețea să fie online 24/24h. Și zilele trecute, nu a fost semnal prin PH, în timpul zilei, probabil au efectuat alte lucrări de mentenanță.

Salut! Intr-adevar, exista o problema semnalata in localitatea Sannicolau Mare, Timis. Colegii nostri din departamentul Tehnic o au in vedere si te asiguram ca lucreaza la remediere in cel mai scurt timp. Ne pare rau pentru neplaceri si apelam la intelegerea ta pana la rezolvare!

Anonim
Neaplicabil
Draga Orange, eu tot apelez la intelegere, dar totusi, nu discutam de vreo retea-fantoma si abonamentele curg. Sunt, totusi, servicii de telecomunicatii si trebuie sa fie functionale 24/24 sau macar sa se incerce respectarea SLA-ului. Deja la fiecare cateva luni tot aveti probleme cu reteaua si nu inteleg de ce nu face nimeni nimic sa nu mai existe aceste situatii. Tare ma tem ca o sa se intample iar peste putin timp, ori va cedeaza niste echipamente/trans si le tot bibiliti, ori nu am idee ce naiba se tot intampla. Oricum, ce a fost Orange, ce a insemnat si ce a ajuns... avem stabilitate mai mare la retele de 2 euro.

Anonim
Neaplicabil
Apropo, inca o chestie foarte importanta de mentionat: Vodafone a upgradat reteaua la 3CA in orasul nostru, Orange pe cand? 🙂 Daca tot sunt probleme la site si necesita interventie, nu ar strica se ataseze si un B7 langa B3+B20. La Vodafone am gasit pe cineva din conducere cu care am avut un dialog foarte placut si deschis in privinta asta si s-a si facut treaba pe teren, oare la voi se poate asa ceva? Astept cu interes un raspuns.

Salut! Situatia a fost remediata de catre colegii nostri si nu mai sunt intampinate probleme in Sannicolau Mare, Timis.