Dragilor... iar aveti probleme cu retea. Cand v-ati apucat de upgrade la 3CA pe pilonul vostru si am inceput sa vad fibra am crezut ca se vor remedia pentru totdeauna aceste probleme care tot apar la interval de cateva luni. Din pacate nu e deloc asa, ma gandesc serios sa reziliez toate contractele, asta nu e retea demna de numarul 1 si nici de un mare operator. Observ ca situatia in Orange e tot mai rea, mai ales dupa preluarea Telekom, calitatea voastra a scazut dramatic, inclusiv la serviciul de relatii cu clientii. Raspunsuri foarte aiurea, termen minim 1 saptamana, angajatii nepasatori si lista poate continua.
Revenind, insa, la problema semnalata va las doua capturi diferite unde se vede exact timestamp-ul si puteti vedea cat de ''buna'' e conexiunea Orange.
In rest, incercat teste pe mai multe perioade ale zilei, inclusiv noaptea la 3, cand download-ul parea normal, dar uplink-ul lesinat, 2-3 Mbps. Azi? Cam nu prea merge deloc. Sa-mi fie cu pardon, dar astfel de situatii nu le-am vazut nici macar la Digi Mobil. Nu-mi mai fac sperante ca nu o sa se repete peste alte cateva luni. Intai ma intreb cine va remedia problema care ofera clientilor o experienta jalnica de utilizare si cand, pentru ca, evident... ca de obicei eu testez inainte sa scriu aici pe mai multe telefoane, cartele + intreb si alti clienti. Mereu imi dau seama repede dupa atatia ani cand reteaua incepe sa functioneze defectuos.
Altceva nu mai am de adaugat, asta este reteaua premium din Romania, astia suntem noi oamenii, clientii... care suntem mereu bataia de joc a marilor companii.
Ca mare operator aceste probleme ar trebui monitorizate 24/7 si remediate automat. Clientul sa nu resimta impactul sau macar nu atat de mult timp. Am tot zis ca reziliez, dar voi chiar vreti sa ma determinati sa fac asta, mai ales dupa ultima discutie avuta cu unul din angajatii vostri care a reusit doar sa ma enerveze.