anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu am semnal wireless de o săptămână

Angel2019
Junior

Nu am semnal wireless de o săptămână în condițiile în care pe telefon internetul 4G funcționează perfect. 

Vă rog să luați măsuri!

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember

Salut,

S-a modificat ceva? Abonamentul e platit la zi? Ai facut o sesizare de semnal?

De mentionat ca noi, cei de aici din Comunitate, suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci, oricat de mult ne-am dori, nu putem sa luam niciun fel de masuri.

Daca pe telefon e totul ok, si inteleg ca ai internet pe un router 4G, incearca in prima instanta sa-i dai un restart. Daca ai incercat si tot nu merge, fa o sesizare folosind unul dintre mijloacele de contact de aici.

Client Orange

Mulțumesc frumos pentru ajutor!

Factura era plătită. Logic, deoarece aveam semnal și internet pe telefon. 

A doua zi a venit semnalul. 

Am scris aici pentru că nu știam unde este pagina cu contacte.

O zi frumoasă!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Dacă este plătit, încearcă o resetare a routerului cu o scobitoare, unde are acea găurică pe spate sau o oprire/ repornire prin scoaterea din priză, etc. Poți verifica și sim-ul într-un telefon să vezi dacă funcționează.

Baftă!

Am aplicat toate metodele. Nu era de la mine.

Mulțumesc mult pentru sfaturi!