la 30-07-2023 03:52 PM - editat ultima oară la 02-08-2023 02:46 PM de DanielaH
Nu am semnal wireless de o săptămână în condițiile în care pe telefon internetul 4G funcționează perfect.
Vă rog să luați măsuri!
la 30-07-2023 04:04 PM
Salut,
S-a modificat ceva? Abonamentul e platit la zi? Ai facut o sesizare de semnal?
De mentionat ca noi, cei de aici din Comunitate, suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci, oricat de mult ne-am dori, nu putem sa luam niciun fel de masuri.
Daca pe telefon e totul ok, si inteleg ca ai internet pe un router 4G, incearca in prima instanta sa-i dai un restart. Daca ai incercat si tot nu merge, fa o sesizare folosind unul dintre mijloacele de contact de aici.
la 02-08-2023 01:35 PM
Mulțumesc frumos pentru ajutor!
Factura era plătită. Logic, deoarece aveam semnal și internet pe telefon.
A doua zi a venit semnalul.
Am scris aici pentru că nu știam unde este pagina cu contacte.
O zi frumoasă!
la 30-07-2023 04:18 PM
Salutare!
Dacă este plătit, încearcă o resetare a routerului cu o scobitoare, unde are acea găurică pe spate sau o oprire/ repornire prin scoaterea din priză, etc. Poți verifica și sim-ul într-un telefon să vezi dacă funcționează.
Baftă!
la 02-08-2023 01:37 PM
Am aplicat toate metodele. Nu era de la mine.
Mulțumesc mult pentru sfaturi!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor