la 29-10-2022 08:16 PM - editat ultima oară la 07-11-2022 03:38 PM de DanielaH
Trb sa schimb cartela?
la 29-10-2022 08:24 PM
Salutare!
Poți verifica și cu sim-ul în alt telefon sau să vezi dacă alte cunoștințe, prieteni din zona ta au semnal?
Dacă ceilalți au, poate fi din SIM, sau să nu ai probleme cu plata, etc.
Încearcă până una alta și pe 2g/3g, poate e vreo problemă tehnică pe 4g!
Poți reveni cu detalii ulterioare.
Succes!
29-10-2022 11:18 PM - editat 29-10-2022 11:19 PM
Kinga, bun venit in Comunitate!!!
In ce zona ești și de când e problema asta?
la 30-10-2022 05:16 PM
Salutare.
Mulțumesc pt primire.
Dupa 30min a revenit semnalul.
Tg mures zona
la 30-10-2022 05:38 PM
Cu drag,!!!
Bine că s-a rezolvat repede problema!
la 30-10-2022 05:15 PM
Salut.
Dupa 30min a revenit semnalul.
Mulțumesc pt informații. 😀
la 30-10-2022 05:17 PM
Înseamnă că a fost vreo problemă tehnică în zonă, care s-a remediat relativ repede! Îmi pare bine că a fost așa!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor