la 11-10-2021 10:42 PM
la 11-10-2021 10:46 PM - editat ultima oară la 23-05-2025 11:41 AM de DanielaH
Salutare! Ai contactat Serviciul clienți și i-ai rugat să-ți verifice profilul 5g? Dacă nu ai făcut-o, contactează-i prin My Orange sau prin orice alta modalitate de aici și cere ajutor specializat! Baftă!
la 11-10-2021 10:46 PM - editat ultima oară la 23-05-2025 11:41 AM de DanielaH
Salutare! Ai contactat Serviciul clienți și i-ai rugat să-ți verifice profilul 5g? Dacă nu ai făcut-o, contactează-i prin My Orange sau prin orice alta modalitate de aici și cere ajutor specializat! Baftă!
la 11-10-2021 10:48 PM
la 12-10-2021 10:36 PM
la 12-10-2021 10:44 PM
23-05-2025 11:18 AM - editat 23-05-2025 01:18 PM
Update 23.05.2025: Nu știu dacă e doar la mine, la Cluj-Napoca (adică la Cloooooj), dar parcă de vreo 2 zile am observat că de la est la vest, (posibil și nord - sud) semnalul 4G a dispărut și este preponderent 5G.
Explicație: Cu selectare de "economisire baterie" telefonul "trecea" automat pe 4G+, dar acum rămâne pe 5G permanent. Doar "obligat" (tăiat 5G și selectat 4G sau 3G) mai trece în 4G+, sau 3G (se pare că nu e tăiat definitiv). 😎😎😎😎🆒️🆒️🆒️🆒️🆒️
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor