anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Lipsa semnal 5G Cluj Napoca

User07
Începător
Buna. Detin un telefon Samsung S20 FE 5G si un abonament Smart 15 (5G inclus). Locuiesc in Cluj-Napoca dar de cand detin acest telefon inca nu am reusit sa ma conectez la o retea 5G. Am mutat cartela din SIM 1 in SIM 2 si invers, repornire telefon, etc...dar conexiunea 5G nu functioneaza. Ceva idei? Va multumesc !
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Ai contactat Serviciul clienți și i-ai rugat să-ți verifice profilul 5g? Dacă nu ai făcut-o, contactează-i sau scrie-le la serviciul.clienti@orange.ro și cere ajutor specializat! Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Ai contactat Serviciul clienți și i-ai rugat să-ți verifice profilul 5g? Dacă nu ai făcut-o, contactează-i sau scrie-le la serviciul.clienti@orange.ro și cere ajutor specializat! Baftă!

arsradu
#StarMember
Nu ai semnal 5G doar in zona ta, sau nicaieri prin Cluj? De asemenea, problema se manifesta in interior, afara, sau ambele? Uite aici harta cu acoperirea 5G. Vezi daca zona ta e acoperita. https://www.orange.ro/acoperire/harta-acoperire-retea/ Daca da, si nu ai 5G, fie telefonul nu e setat sa-si ia 5G (verifica setarile de retea), fie nu are acces la banda respectiva pentru 5G, fie e o problema locala si se va remedia pe parcurs. Daca ai trecut prin pasii de mai sus, si ar trebui sa ai 5G, dar in continuare nu ai, ia legatura cu colegii de la Tehnic, fie prin apel la 300, chat Djingo, sau email. Ai aici modalitatile de contact in detaliu: https://comunitate.orange.ro/questions/2012182-numere-telefon-asistenta-orange
Client Orange

User07
Începător
Am rezolvat problema. Dupa un apel la 300 operatorul a activat profilul 5G. Va multumesc pentru ajutor !

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Cu mare plăcere! Mă bucur că s-a rezolvat !