[Rezolvat] Lipsă servicii Orange în localitatea Carei jud. Satu Mare
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-03-2025 09:50 PM - editat ultima oară la 13-03-2025 10:05 AM de DanielaH
rețeaua orange a căzut la Carei jud.Satu Mare,stie cineva care e motivul?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-03-2025 12:42 AM
Daca vrei un raspuns cat mai exact, foloseste una din metodele de contact, pt a face reclamatie: https://www.orange.ro/contact/
Noi suntem clienti Orange, nu stim motivele pt care intr-o zona au picat serviciile.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-03-2025 01:08 AM
Salut @danituser. Dacă este vorba doar despre serviciile de telefonie mobilă, posibil să fie un caz izolat și temporar. În tot orașul ai sesizat această problemă? Sunt și alți utilizatori de servicii mobile impactați? Te așteptăm cu detalii dacă situația mai este de actualitate.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-03-2025 02:11 AM
Salut,
Se pare că și presa locala a comentat incidentul.
https://www.buletindecarei.ro/2025/03/lipsa-totala-de-semnal-orange-la-carei.html
Pe harta Orange nu mai este semnalat incidentul.
Poți confirma remedierea problemei?
In caz contrar poți contacta Orange prin chat sau telefonic (din altă rețea) pentru informații detaliate.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-03-2025 05:58 AM
Salutare!
Dacă este vorba despre servicii mobile, probabil este vreun echipament defect, lucru ce se poate întâmpla și în cazul serviciilor fixe. Orice ar fi, trebuie anunțate prin intermediul aplicației My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi selectezi ,,transfer operator ", din Chat Djingo sau chiar din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Primele 2 variante sunt mai rapide!
Din păcate, apar și astfel de situații, care trebuie anunțate, pentru a fi rezolvate cât mai repede!
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-03-2025 09:13 AM
@danituser, a fost, într-adevăr, un incident de rețea, dar situația a fost remediată. Este totul în regulă și la tine acum?
