anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] 5g nefunctional iphone 14 pro max

123Ionut
Junior

Buna ziua, am si eu un abonament 15 cu 5g, am schimbat telefonul de la 13 la 14, inainte functiona 5g, acum nu, mentionez ca a functionat 2 zile si pe iphone 14, dar acum nu mai merge. Multumesc 

16 Răspunsuri 16

arsradu
#StarMember

Aveai semnal ca lumea inainte? iPhone 13-le era setat pe 5G On sau 5G Auto? Verifica si asta eventual.

In Settings > Mobile Data > Mobile Data Options > Voice and Data > 5G On/5G Auto.

Daca era la fel, si a fost totul ok si pe 14 pana de curand, da un telefon la 300, si vezi ce se intampla cu acoperirea in zona respectiva.

Daca nu ai schimbat nimic din telefon, si a functionat pana acum, nu prea are ce sa fie decat acoperirea sau ceva modificari pe cont. Daca nu ai cerut modificari pe cont, ramane doar acoperirea.

Client Orange

Salut , semnalul era foarte bun , am sunat de mai multe ori la orange , fara rezultate , pe iphone 13 tot la fel am patit , pana am descoperit pe aplicatia lor , activare date acces 5g , acum pe noul telefon , am dezavtivat , am activat optiunea , de cateva ori , dar nu mai functioneaza ... 

Mai poti incerca sa ceri o resetare pe cont, tot de la 300. S-ar putea sa ajute. Asta presupunand ca nu e o problema cu semnalul in zona.

Mai ai iPhone 13 pe langa tine? Daca da, ai putea incerca SIM-ul in el si vezi daca face la fel. Daca nu, un alt telefon cu 5G (pe care merge deja 5G-ul cu alt SIM). Macar sa vedem daca e de la telefon sau nu. Cu toate ca nu cred ca e de la telefon.

Client Orange

pe iphone 13 merge 5g 

DanielaH
Moderator

@123Ionut ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Buna ziua , am luat dar fara rezolvare , m am dat batut ... 

Nu trebuie sa te dai batut. Eu eram curios daca ai incercat ceva din ce ti-am zis mai sus. Asteptam un raspuns la partea aia.

Client Orange

Salut , am dezinstalat aplicatie orange , si am instalat iar , acum functioneaza 5G 💪 DONE

Mă bucur mult că ai rezolvat și mulțumim că ai revenit cu feedback!

Te mai așteptăm în Comunitate.

Salut, am si eu aceeasi problema, si nu stiu ce sa mai incerc, pentru ca nimic nu functioneaza.

Sunt curios la ce te referi prin "dezinstalat aplicatie orange". Nu inteleg ce aplicatie mai exact si ce legatura ar avea asta cu semnalul 5G.

 

Merci

Salut, @123Ionut ! Ai rezolvat cu accesul la serviciul 5G? 

123Ionut
Junior

Salut , vezi sa ai optiunea activa din aplicatie data acces 5G 👍

Salut, cum verifici sa fie activata optiunea de 5G ? Eu am optiunea de 6Euro cu 5G si la iPhone 13 nu funtioneaza. Precizez ca am activat din telefon 5G si actualizat setarile la internet recomandate de Orange. 

Salut,

Exista acoperire 5G in localitatea in care te afli? Asta ar fi una dintre chestiile de verificat. Stiu, pare trivial. Si este. Dar foarte multa lume nu ia in calcul toti parametrii de care e nevoie pentru acea iconita de 5G.

Pe prepay, da, ai nevoie de o optiune de minim 6 Euro. Si teoretic…nu ar trebui nimic altceva activat pe cont. Ar trebui sa se activeze odata cu optiunea. Eventual un restart la telefon (sau trecut in Mod Avion si inapoi), pentru un refresh.

De asemenea, daca ai cumva la indemana un alt telefon compatibil 5G (nu neaparat un iPhone, dar poate fi si un alt iPhone), ar fi interesant de vazut daca si pe acela se intampla acelasi lucru. Eventual si alt SIM, in iPhone-ul tau. Doar ca sa excludem posibilitatea unei probleme pe contul tau.

Verificarea optiunii o poti face cu un apel la Credit Info (333 sau *133#), de la *100#, sau din My Orange (app sau web).

Dar hai sa le luam pe rand:

  1. semnal 5G este?
  2. telefon compatibil 5G este?
    Da, este.
  3. optiune sau acces 5G pe cont?
    Da, este (sau ar trebui sa fie, daca acea optiune de 6 Euro este intr-adevar activa).

In principiu, iPhone-urile nu au probleme in accesarea 5G-ului. Ba chiar se comporta mai bine decat alte telefoane. Cu toate astea, pot aparea probleme si acolo. Trebuie doar sa vedem de unde provin acele probleme.

Client Orange