la 15-10-2022 10:16 AM - editat ultima oară la 19-10-2022 03:19 PM de DanielaH
Buna ziua, am si eu un abonament 15 cu 5g, am schimbat telefonul de la 13 la 14, inainte functiona 5g, acum nu, mentionez ca a functionat 2 zile si pe iphone 14, dar acum nu mai merge. Multumesc
15-10-2022 10:47 AM - editat 15-10-2022 10:48 AM
Aveai semnal ca lumea inainte? iPhone 13-le era setat pe 5G On sau 5G Auto? Verifica si asta eventual.
In Settings > Mobile Data > Mobile Data Options > Voice and Data > 5G On/5G Auto.
Daca era la fel, si a fost totul ok si pe 14 pana de curand, da un telefon la 300, si vezi ce se intampla cu acoperirea in zona respectiva.
Daca nu ai schimbat nimic din telefon, si a functionat pana acum, nu prea are ce sa fie decat acoperirea sau ceva modificari pe cont. Daca nu ai cerut modificari pe cont, ramane doar acoperirea.
la 15-10-2022 06:27 PM
Salut , semnalul era foarte bun , am sunat de mai multe ori la orange , fara rezultate , pe iphone 13 tot la fel am patit , pana am descoperit pe aplicatia lor , activare date acces 5g , acum pe noul telefon , am dezavtivat , am activat optiunea , de cateva ori , dar nu mai functioneaza ...
15-10-2022 06:45 PM - editat 15-10-2022 06:46 PM
Mai poti incerca sa ceri o resetare pe cont, tot de la 300. S-ar putea sa ajute. Asta presupunand ca nu e o problema cu semnalul in zona.
Mai ai iPhone 13 pe langa tine? Daca da, ai putea incerca SIM-ul in el si vezi daca face la fel. Daca nu, un alt telefon cu 5G (pe care merge deja 5G-ul cu alt SIM). Macar sa vedem daca e de la telefon sau nu. Cu toate ca nu cred ca e de la telefon.
la 17-10-2022 11:47 AM
pe iphone 13 merge 5g
la 17-10-2022 11:20 AM
@123Ionut ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 17-10-2022 11:34 AM
Buna ziua , am luat dar fara rezolvare , m am dat batut ...
la 17-10-2022 11:38 AM
Nu trebuie sa te dai batut. Eu eram curios daca ai incercat ceva din ce ti-am zis mai sus. Asteptam un raspuns la partea aia.
la 19-10-2022 01:45 PM
Salut , am dezinstalat aplicatie orange , si am instalat iar , acum functioneaza 5G 💪 DONE
la 19-10-2022 01:48 PM
Mă bucur mult că ai rezolvat și mulțumim că ai revenit cu feedback!
Te mai așteptăm în Comunitate.
la 18-02-2023 11:05 AM
Salut, am si eu aceeasi problema, si nu stiu ce sa mai incerc, pentru ca nimic nu functioneaza.
Sunt curios la ce te referi prin "dezinstalat aplicatie orange". Nu inteleg ce aplicatie mai exact si ce legatura ar avea asta cu semnalul 5G.
Merci
la 20-02-2023 10:30 AM
Salut, @123Ionut ! Ai rezolvat cu accesul la serviciul 5G?
la 18-02-2023 11:11 AM
Salut , vezi sa ai optiunea activa din aplicatie data acces 5G 👍
la 06-02-2024 09:19 AM
Salut, cum verifici sa fie activata optiunea de 5G ? Eu am optiunea de 6Euro cu 5G si la iPhone 13 nu funtioneaza. Precizez ca am activat din telefon 5G si actualizat setarile la internet recomandate de Orange.
la 06-02-2024 09:49 AM
Salut,
Exista acoperire 5G in localitatea in care te afli? Asta ar fi una dintre chestiile de verificat. Stiu, pare trivial. Si este. Dar foarte multa lume nu ia in calcul toti parametrii de care e nevoie pentru acea iconita de 5G.
Pe prepay, da, ai nevoie de o optiune de minim 6 Euro. Si teoretic…nu ar trebui nimic altceva activat pe cont. Ar trebui sa se activeze odata cu optiunea. Eventual un restart la telefon (sau trecut in Mod Avion si inapoi), pentru un refresh.
De asemenea, daca ai cumva la indemana un alt telefon compatibil 5G (nu neaparat un iPhone, dar poate fi si un alt iPhone), ar fi interesant de vazut daca si pe acela se intampla acelasi lucru. Eventual si alt SIM, in iPhone-ul tau. Doar ca sa excludem posibilitatea unei probleme pe contul tau.
Verificarea optiunii o poti face cu un apel la Credit Info (333 sau *133#), de la *100#, sau din My Orange (app sau web).
Dar hai sa le luam pe rand:
In principiu, iPhone-urile nu au probleme in accesarea 5G-ului. Ba chiar se comporta mai bine decat alte telefoane. Cu toate astea, pot aparea probleme si acolo. Trebuie doar sa vedem de unde provin acele probleme.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor