anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema semnal cartela in Braila

Alex_G_
Cunoscător
Știți cumva ce se întâmpla cu semnalul de la cartela Orange?
De câteva luni semnalul la cartela este foarte slab și la internet îmi intra de multe ori “E”, unde abia primesc mesaje pe what’s app.
Cu problema aceasta se confrunta și prietena mea cu care chiar vorbeam zilele trecute despre aceste situații pe care le întâmpinam. Menționez ca locuiesc intr-un oraș unde ma aștept sa existe mai multe antene care sa capteze semnalul.
12 Răspunsuri 12

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Ai încercat să verifici cum stă treaba cu semnalul și cu un alt telefon? Nu prea are treabă semnalul cu sim-ul, decât atunci când se defectează ( nu mai funcționează deloc) sau în anumite condiții legate de reîncărcare, când nu ți se mai dă acces la 4g. Dacă se mai confruntă și alții din zonă cu probleme de semnal ( așa cum spui), poate fi de la rețea și e bine să aduci la cunoștinta Orange aceste detalii. Succes!

Jay
Campion certificat
Cred ca ar trebui sa faci o sesizare, la serviciul clienti, în care sa dai mai multe informatii despre zona, perioada cand ai probleme cu semnalul.. daca mai sunt alte persoane care au probleme in zona respectiva.. In urma sesizarii se va face o verificare..

Anca07
#StarMember
Salut Alex. Te inteleg perfect! De multe ori am aceeasi problema cand sunt acasa, semnalul fiind uneori foarte slab. Am aflat ca e din cauza blocului, sau mai bine zis a materialelor din care acesta este construit, si anume placi fier-beton. Incearca sa faci un test in casa, afara si in alte zone. Si daca se poate, completeaza te rog intrebarea ta, si mentioneaza daca mereu ai problema aceasta sau uneori, in anumite locatii din oras, si ce oras. Multumesc frumos!

DanielaH
Moderator
Alex G., mulțumim pentru sesizare! Ne dai, te rog, mai multe detalii? În ce oraș se întâmplă? Și de când? În tot orașul sau doar în anumite zone? Indoor sau outdoor? Am văzut că ai încadrat întrebarea la categoria PrePay. Să înțeleg că situația se manifestă doar pentru cartelele PrePay? Prietena ta are tot PrePay? Orice altă informație suplimentară este binevenită.

Neaplicabil
Cum a zis si Vio, semnalul n-are treaba cu SIM-ul, decat daca SIM-ul nu se inregistreaza deloc in retea, ceea ce nu e cazul aici. Problema este de retea. Si se manifesta de obicei cand apar defectiuni la antenele din jur (ceea ce evident afecteaza mai multi utilizatori, nu doar pe tine), daca e supraincarcata reteaua (dar de obicei asta nu se intampla decat in anumite intervale ale zilei), saaau...daca se construiesc blocuri sau alte chestii care sa ecraneze semnalul venit de la ele. Daca nu te-ai mutat tu in ultimele luni, si problema nu a fost dintotdeauna, e clar ca ceva sa intamplat pe langa tine. :) Trebuie escalat la Tehnic, cu informatii despre localitate, zona etc, dupa cum zicea si Daniela, si vazut ce se intampla mai exact in zona respectiva.

Alex_G_
Cunoscător
Eu am o cartela prepay, prietena cu care vorbeam are abonament. Locuim in Braila, in oraș, una sta intr-un capăt al orașului și cealaltă in celălalt capăt, dar ne confruntam cu aceeași problema. Părinții mei au abonament la o alta rețea și ei nu se confrunta deloc cu lipsa semnalului. Menționez ca locuim in același loc, doar eu am problema asta. Mi se întâmpla sa am semnalul slab atât in casa cât și in spații publice. Cam de jumătate de an aproape mereu stau pe 3G sau mai slab, H sau mai nou îmi intra E. In luna Noiembrie am schimbat telefonul și am întâmpinat aceeași situație. Nu mai vorbesc despre faptul ca atunci când merg la bunici la țara îmi iau gândul cu totul de la avea semnal la internet și sper măcar sa am semnal pentru a primi apeluri, însă nici asta nu se întâmpla. Bunica mea are și ea abonament la orange și de prin Septembrie aproape mereu are doar apel de urgentă, situație cu care nu se confrunta pana in luna Septembrie.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
E o problemă din setările telefonului atunci, în mod clar! Poate mai umbli pe la setările de rețea și se schimbă ceva. Nu cred să existe în multe locuri aceeași problemă! Succes și să ne spui ce ai rezolvat!

Ascary
Campion certificat
Cartela Prepay nu are legatura cu semnalul operatorului,mai degraba este o problema cu acoperirea in zona in care locuiesti. Testeaza semnalul si viteza si in alte zone ale orasului pentru asta. In situatia in care problema persista posibil ca telefonul sa nu capteze suficient de bine. Verifica si in setarile telefonului,conexiuni-mobile network-network mode daca acesta este pus pe automat. In caz ca nu,bifeaza "auto". Totusi ai putea sa mergi si intr-un Orangeshop si sa ceri inlocuirea cartelei. Daca toti acesti pasi nu dau rezultate sigur problema este de acoperire si in acest caz,in locuinta ti-ar trebui o antena pentru imbunatatirea semnalului. Si aceasta o gasesti in magazinele Orange. Nu ar strica o sesizare adresata Orange privind receptia semnalului in locatia ta. O poti face sunand la relatii cu clientii,numarul 300 sau in scris. Mult succes si sa ne auzim...bine 🙂

DanielaH
Moderator
@Comunitate, dacă mai sunt printre voi utilizatori Orange din Brăila, vă rugăm să ne confirmați aici dacă vă confruntați sau nu cu probleme de rețea în oraș. Mulțumim!

Alex_G_
Cunoscător
Și dacă as face sesizări se pot lua măsuri? As face in mod expres pentru zona in care locuiește bunica, pentru satul ei, deoarece plătește luna de luna abonament de voce și internet și Internetul nu ii merge deloc, iar atunci când o sun de multe ori nu are semnal sau daca reușesc sa o prind se aude intrerupt. La mine este problema cu Internetul, semnalul este foarte slab și asta se întâmpla oriunde in oraș, nu doar in locuința.

DanielaH
Moderator
@Alex G., găsești aici informații despre cum poți face o sesizare pentru a raporta probleme se semnal: https://comunitate.orange.ro/questions/2084260-metoda-eficienta-raportare-problemelor-semnal

DanielaH
Moderator
@Alex G., care mai este situația semnalului în Brăila? Ai făcut vreo sesizare?