la 09-09-2019 11:34 AM
la 16-09-2019 05:31 PM
În urma discuțiilor cu operatorul din cadrul Departamentului Tehnic Orange și a testelor efectuate de dansul cu userul mr.17, s-a ajuns la următoarele concluzii.
Serviciile "Mesagerie vocală și Non-stop/robotul ca abonatul nu are semnal" au unele bug-uri de sistem, când utilizatorul are activat serviciul de telefonie Volte și, anume:
1. În momentul în care simul de Orange este inactiv, din cauză că este utilizat al doilea sim, și ambii parteneri de discuție (exclusiv rețeaua Orange) au serviciul Volte activ, va intra în funcțiune, fie mesageria sau roboțelul că abonatul nu are semnal
2. Orice apel din Orange 2/ 3G sau alt operator din rețeaua națională către utilizatorul Orange cu serviciul Volte activ, rețeaua va da eroare și nu va semnaliza acest lucru, iar apelantul nu va fi informat ca utilizatorul este inactiv.
În urma testelor, pana la finalizarea și posibila rezolvare a problemei, pentru utilizatorii cu 2 simuri sau pentru cei care au mesagerie vocala activa și nu vor sa piardă niciun apel, este recomandat sa tina serviciul de voce în 2/ 3G, pentru a evita erorile mai sus amintite.
Dacă se efectuează un apel din 4G în 2/ 3G, nu este absolut nicio problema, doar invers apar aceste conflicte de sistem.
la 11-09-2019 04:51 PM
la 16-09-2019 04:04 PM
la 16-09-2019 05:31 PM
În urma discuțiilor cu operatorul din cadrul Departamentului Tehnic Orange și a testelor efectuate de dansul cu userul mr.17, s-a ajuns la următoarele concluzii.
Serviciile "Mesagerie vocală și Non-stop/robotul ca abonatul nu are semnal" au unele bug-uri de sistem, când utilizatorul are activat serviciul de telefonie Volte și, anume:
1. În momentul în care simul de Orange este inactiv, din cauză că este utilizat al doilea sim, și ambii parteneri de discuție (exclusiv rețeaua Orange) au serviciul Volte activ, va intra în funcțiune, fie mesageria sau roboțelul că abonatul nu are semnal
2. Orice apel din Orange 2/ 3G sau alt operator din rețeaua națională către utilizatorul Orange cu serviciul Volte activ, rețeaua va da eroare și nu va semnaliza acest lucru, iar apelantul nu va fi informat ca utilizatorul este inactiv.
În urma testelor, pana la finalizarea și posibila rezolvare a problemei, pentru utilizatorii cu 2 simuri sau pentru cei care au mesagerie vocala activa și nu vor sa piardă niciun apel, este recomandat sa tina serviciul de voce în 2/ 3G, pentru a evita erorile mai sus amintite.
Dacă se efectuează un apel din 4G în 2/ 3G, nu este absolut nicio problema, doar invers apar aceste conflicte de sistem.
la 21-09-2019 03:06 AM
la 21-09-2019 08:04 AM
la 31-10-2019 09:05 PM
la 04-07-2020 11:00 AM
la 09-09-2020 01:41 AM
la 09-09-2020 12:09 PM
la 09-09-2020 12:43 PM
la 09-09-2020 02:44 PM
la 09-09-2020 03:31 PM
la 09-09-2020 06:40 PM
la 10-09-2020 12:05 AM
la 10-09-2020 03:35 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor