la 22-11-2024 09:47 PM
Buna. De aproximativ doua saptamani unele persoane nu ma pot suna din prima iar eu primesc mesaj automat de la Orange de genul(Apel pierdut: Numarul +40xxxxxxxxx te-a apelat la xx:xx, in data de xx/xx/2024, dar nu a inregistrat un mesaj vocal).
Daca aceeasi persoana ma suna consecutiv de mai multe ori primesc apelul. Am mai observat ca in momentul in care se intampla aceasta problema telefonul schimba reteaua din 4G sau 5G in G/E ca si cum serviciul de voLTE nu functioneaza corect (asta se intampla in mai multe zone din Cluj-Napoca).
Mentionez ca am un iPhone 14 Pro si folosesc esim pe abonament si am number share pornit pe Apple Watch. Am incercat deja sa schimb esim-ul, telefonul este la ultima versiune de IOS dar problema nu s-a rezolvat.
A mai intampinat cineva aceasta problema? Multumesc
la 22-11-2024 11:22 PM
Salutare!
E prima data când aud ca VOLTE are probleme. Alții în zona ta se confruntă cu aceeași problemă? Încearcă sa dai o resetare de rețea (se vor pierde conexiunile wifi și Bluetooth).
23-11-2024 05:05 AM - editat 23-11-2024 05:05 AM
Am incercat deja să dau reset la setările de rețea.
Am mai încercat să pun telefonul pe mod avion și atunci deșii pe Watch sunt conectat la LTE cu semnal maxim nu pot primi nici un apel dar pot iniția apeluri de pe ceas fără probleme.
la 22-11-2024 11:47 PM
Telefonul este cumva ”dual SIM”? Adică ai și un alt număr în telefon pe lângă profilul de eSIM Orange? O confiremare în acest sens ar fi binevenită.
Explicație: Utilizarea în paralel a două numere poate conduce la astfel de manifestări, atât ca agregare benzi cât și ca probleme de SIM inactiv (atunci când este utilizat celălalt SIM).
la 23-11-2024 05:02 AM
Mulțumesc pentru răspuns. Am doar sim ul de orange pe telefon
la 23-11-2024 08:30 AM
În acest caz, având un singur SIM în telefon, problema poate fi în general cu referire la puterea semnalului /conectare la antena mai apropiată din zonă, respectiv probleme hardware/software ale telefonului.
Rezolvarea? Încerci un alt telefon, poate puțin mai dificil având de mutat profilul eSIM pe alt telefon.
la 23-11-2024 05:36 AM
Salutare!
Te sfătuiesc să iei legătura cu ei din secțiunea Contact , mai jos în paginâ, unde scrie Trimite-ne un mesaj și să le explici acest aspect, poate îți fac o resetare de cont și se rezolvă.
Baftă!
la 23-11-2024 08:44 AM
Poți folosi un SIM fizic pentru a vedea daca este o problema legata de esim/number share sau o problema legata de telefon/ semnalul din zona.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor