la 23-11-2020 11:28 AM
la 23-11-2020 11:48 AM
la 23-11-2020 12:24 PM
la 23-11-2020 12:55 PM
la 23-11-2020 12:58 PM
la 23-11-2020 01:02 PM
la 25-11-2020 09:56 AM
la 25-11-2020 09:57 AM
la 25-11-2020 11:13 AM
la 25-11-2020 11:22 AM
la 25-11-2020 11:57 AM
la 28-12-2020 12:57 AM
la 28-12-2020 01:05 AM
la 28-12-2020 01:11 AM
la 21-07-2023 08:48 PM
Salut, detin un telefon OnePlus 8 (IN2013) cu Android 13 oficial de la OnePlus si recent am trecut la oferta din aceasta perioada: Smart 15 cu 50% reducere care are 5G inclus.
Patesc acelasi lucru ca si tine, nu vad decat reteaua 4G sau 4G+...
Am facut o sesizare catre Orange de doua zile si nu am primit nici un raspuns in afara de numarul de inregistrare al sesizarii pe mail.
Azi am fost la un magazin Orange din Coresi Mall Brasov si cel care a preluat cazul meu mi-a spus ca reteaua e in dezvoltare si mi-a recomandat sa dezactivez 5G si ca nu are ce sa faca, nici macar nu a incercat sa faca o resetare de profil, sau orice altceva....
Inteleg ca inca este la inceput reteaua insa acolo unde este semnal ar trebui sa vad ca trece pe 5G, nu?
In conditiile in care Orange face reclama la 5G+ iar eu sunt sfatuit sa renunt la 5G undeva imi da cu virgula....sper sa vada un moderator problema mea si sa ma ajute sa o rezolv.
Cred ca e vorba doar de o setare ca in cazul tau....am telefonul de 2 ani si merge fara probleme, am setarile facute pe 5G/4G/3G/2G (Auto)
Smart 5G e activat
4G Calling si Wi-Fi calling merge fara probleme - am citit pe aici ca unii useri au avut ceva probleme cu ele la un moment dat.
Sper ca nu am poluat acest topic cu problema mea.
Multumesc.
O zi buna.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor