@Motiu, sunt multe telefoane care nu sunt in lista aia si care au suport VoLTE nativ. In lista aia sunt doar telefoanele comercializate si testate de Orange. Evident ca daca nu l-au avut niciodata la vanzare, nici nu l-au testat, nici nu au cum sa garanteze functionalitatea serviciului. Ca merge sau nu merge, asta e alta treaba. Dar evident ca Orange nu poate sa garanteze lucrul asta. Si da, se prea poate ca lista respectiva sa nu fie actualizata.
Iar in experienta mea, sunt in lista aia si telefoane la care suportul a fost scos ulterior (era un Samsung J7...parca, la care suportul disparuse dupa nu stiu ce update de soft). De-aia zic ca de cele mai multe ori, problema nu e la Orange. Iar cazul OnePlus 8T nu face decat sa confirme ce ziceam mai devreme. :)
Acuma, revenind la telefonul tau. Daca optiunea iti apare in meniu, atunci verifica si meniul INFO tastand *#*#4636#*#* si apasand tasta Apel. Vezi ca la unele telefoane, daca il scrii prea repede, s-ar putea sa nu-ti apara. Scrie-l incet si sper sa mearga si la tine. Acolo ar trebui sa ai status-ul provizionarii SIM-ului. Daca nu e provizionat pentru VoLTE, suna la Relatii Clienti sa-l provizioneze. E important pasul asta. Daca este deja, e foarte posibil ca in versiunea respectiva de soft sa existe un bug care sa cauzeze problema asta. Crede-ma, am patit-o si eu pe Motorola. Deci, nu e exclus sa fie si asta.
Ti-am zis, prima chestie e sa verifici daca ti-e provizionat SIM-ul. Dupa aia, trebuie vazut pe partea softului daca iti apar sau nu optiunile, si daca da, si SIM-ul e provizionat, trebuie luata legatura cu producatorul, pentru ca exista posibilitatea sa fie un bug de soft si sa se rezolve intr-un update ulterior.