la 24-09-2023 05:20 PM - editat ultima oară la 25-09-2023 08:36 AM de DanielaH
24-09-2023 05:37 PM - editat 24-09-2023 05:45 PM
Salutare!
Posibil să existe un incident tehnic de rețea în zona ta care trebuie anunțat cât mai repede ori pe chatul Djingo, ori la 300 (apelabil din rețeaua Orange) sau 0374 300 300 (apelabil din orice rețea națională).
Succes!
24-09-2023 05:36 PM - editat 24-09-2023 05:44 PM
@Radu11: Bun venit în Comunitatea Orange. Te referi la numărul de RO sau la cel de UK? Dacă numărul de RO e abonament, o resetare de cont (mai ales dacă ai lipsit mai mult timp din țară) ar rezolva problema. Dacă te referi la numărul de UK, atunci ar trebui să activezi roamingul aferent acelui număr de UK.
la 24-09-2023 05:41 PM
Nr de UK este in roaming pe Digi și nr de România, numit în sistem “business” este pe ab Orange ro
la 24-09-2023 05:50 PM
Ai încercat o conectare manuală? Oricum, înainte de a avea servicii active, SIM-ul trebuie conectat la rețeaua ORANGE RO. Abia apoi putem discuta despre servicii funcționale sau deficitare. Încearcă să te conectezi manual în cazul în care nu s-a conectat automat.
24-09-2023 05:37 PM - editat 24-09-2023 05:45 PM
Salutare!
Posibil să existe un incident tehnic de rețea în zona ta care trebuie anunțat cât mai repede ori pe chatul Djingo, ori la 300 (apelabil din rețeaua Orange) sau 0374 300 300 (apelabil din orice rețea națională).
Succes!
la 25-09-2023 08:41 AM
@Radu11, mulțumim pentru marcarea soluției? Înțeleg că s-a rezolvat situația? A fost un incident de rețea? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor