anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu este semnal voce & date în Deva

Radu11
Junior

Bună. Aveți idee de ce nu este semnal deloc în Deva, nici pentru voce și nici date…😧

1 Soluţie acceptată‚

vladut12am
Cunoscător certificat

Salutare!

Posibil să existe un incident tehnic de rețea în zona ta care trebuie anunțat cât mai repede ori pe chatul Djingo, ori la 300 (apelabil din rețeaua Orange) sau 0374 300 300 (apelabil din orice rețea națională).

Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember

@Radu11: Bun venit în Comunitatea Orange. Te referi la numărul de RO sau la cel de UK? Dacă numărul de RO e abonament, o resetare de cont (mai ales dacă ai lipsit mai mult timp din țară) ar rezolva problema. Dacă te referi la numărul de UK, atunci ar trebui să activezi roamingul aferent acelui număr de UK.

Nr de UK este in roaming pe Digi și nr de România, numit în sistem “business” este pe ab Orange ro 

Ai încercat o conectare manuală? Oricum, înainte de a avea servicii active, SIM-ul trebuie conectat la rețeaua ORANGE RO. Abia apoi putem discuta despre servicii funcționale sau deficitare. Încearcă să te conectezi manual în cazul în care nu s-a conectat automat.

vladut12am
Cunoscător certificat

Salutare!

Posibil să existe un incident tehnic de rețea în zona ta care trebuie anunțat cât mai repede ori pe chatul Djingo, ori la 300 (apelabil din rețeaua Orange) sau 0374 300 300 (apelabil din orice rețea națională).

Succes!

DanielaH
Moderator

@Radu11, mulțumim pentru marcarea soluției? Înțeleg că s-a rezolvat situația? A fost un incident de rețea? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.