anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

eSim Problema de semnal în afara tarii

Florinegurita
Junior
Am activat eSimul de ceva vreme iar acum am rămas fără semnal subit. Am șters setarea din telefon pentru a-l configura de la început însă pe cartela nu mai am semnal sa pot primi codul de activare. Ce pot face in privința asta in condiția in care nu sunt in țara la momentul acesta?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@tomaciprian, ai dreptate. Îmi cer scuze, am omis faptul că Florinegurita nu se află în țară :(. @Florinegurita, în acest caz, dacă nu ai cum să obții codul de activare QR pentru a-l scana, conectat la o rețea WI-FI, nu ai cum să reconfigurezi profilul eSIM. Când revii în țară poți verifica cu colegii noștri din shop (schimbare SIM si refacere profil) sau reactivare din My Orange cum am zis mai sus. Îmi pare rău pentru această situație. Am modificat și titlul întrebării pentru a fi mai clar la ce se referă exact.

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Din câte știu eu, se poate face configurarea și din My Orange. Ai detalii aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2006468-activare-esim-direct-my-orange Sper să-ți fie de ajutor! Succes!

DanielaH
Moderator
Salut, Florinegurita! Te-a ajutat link-ul oferit de Vio73? Așa cum scrie și pe topicul respectiv, trebuie să accesezi de pe un laptop sau PC pagina https://sso.orange.ro/wp/oro și după logare să selectezi tab-ul "Servicii SIM - eSIM", apoi numărul pentru care dorești activarea serviciului. Să ne spui dacă ai reușit.

tomaciprian
Cunoscător
@DanielaH, @Florinegurita a spus ca a ramas fara semnal GSM pe eSIM, asa ca a sters profilul de eSIM din telefon in speranta ca va putea obtine unul nou si ca va reveni semnalul,dar odata ce a fost sters el nu mai poate obtine codul de activare/verificare care este trimis prin SMS,iar el se afla in afara tarii (a doua solutie fiind prezentarea intr-un magazin Orange)

DanielaH
Moderator
@tomaciprian, ai dreptate. Îmi cer scuze, am omis faptul că Florinegurita nu se află în țară :(. @Florinegurita, în acest caz, dacă nu ai cum să obții codul de activare QR pentru a-l scana, conectat la o rețea WI-FI, nu ai cum să reconfigurezi profilul eSIM. Când revii în țară poți verifica cu colegii noștri din shop (schimbare SIM si refacere profil) sau reactivare din My Orange cum am zis mai sus. Îmi pare rău pentru această situație. Am modificat și titlul întrebării pentru a fi mai clar la ce se referă exact.

Florinegurita
Junior
Va mulțumesc pentru răspunsuri, am sa contactez un consultat sa văd dacă ma poate ajuta cu aceasta problema întrucât se pare ca nu pot face nimic din ceea ce tine de mine .

FLo1
#StarMember
Unele probleme nu se pot rezolva decat prin prezența personală. Nu totul se poate rezolva online. Nici măcar la bancă nu totul este online. Soluția de avarie: un SIM local.

delfinas
#StarMember
Florine, chiar ti-a raspuns cineva de la Orange, DanielaH. Daca ea ti-a spus ca nu poti rezolva situatia decat daca atunci cand revii in Romania, apai asa e. Vorba lui Flo, nu toate se pot rezolva de la distanta. De cand nu mai esti in tara? Probabil ca problema semnalului nu era legata de eSIM, ci de faptul ca ai stat mai mult in strainatate decat in Romania in ultimele 2-3 luni. Daca stai mai mult plecat decat in tara, iti recomand o cartela din tara in care stai mai mult.

Florinegurita
Junior
Salut! Sincer, acum ca ai menționat asta am realizat ca răspunsul a venit din partea cuiva de la orange. Sunt plecat din țara de 3 ani însă mai trec din can in când prin țara și este prima oară când s a întâmplat asta, am aici nevoie te numărul de România pentru banca și alte servicii. Mulțumesc frumos !!

delfinas
#StarMember
Cu plăcere! Înseamnă că îl folosești cu credit și din el ți se retrag bani la costul standard al minutului/SMS ului....

Florinegurita
Junior
Am avut un abonament de 8€ Pana acum cateva zile când l am redus la 6€.

delfinas
#StarMember
Poate aceasta schimbare de abonament sa fie sursa problemei?