teacher_, eu am trecut de la Vodafone la Orange acum 2 ani jumate dupa 15-16 ani la ei. Cumva am termen de comparatie. Mie mi se pare deja ca sunt pe locul 1, dar iti accept premisa din enunt. Nu voi vorbi despre partea tehnica la care nu ma pricep extrem de bine si, deci, nu am asteptari neimplinite. Din punctul meu de vedere, diferenta intre un serviciu bun si un serviciu excelent o fac oamenii din sistem. Orange trebuie sa lucreze la omogenizarea calitatii serviciilor "soft" furnizate (experienta in magazine, informatii oferite, reactie de raspuns, etc) indiferent de canalul pe care il accesezi. In acest moment, experienta ta de client depinde de omul de care dai. Unii sunt plictisiti, altii sunt aroganti, altii sunt slab pregatiti, altii sunt toate 3 la un loc. Din fericire, multi sunt foarte buni si asta compenseaza. Dar nu e ok sa depinzi de noroc. Asta este insa valabil pentru toate companiile, indiferent daca sunt de telecomunicatii sau nu. Dpdv tehnic, mi-as dori sa rezolve problemele de semnal 4G pe sunt, mai degraba decat sa investeasca in 5G, dar recunosc faptul ca nu poti ramane in urma competitiei pentru ca te excluzi de pe piata.