la 16-10-2024 09:33 PM - editat ultima oară la 21-11-2024 07:24 PM de DanielaH
Când sunt apelata , persoana nu ma aude sau spune ca am telefonul închis, Ca solutie am schimbat cartela SIM la operator, și am mutat cartela pe alt telefon și la fel se întâmplă. Ce as putea sa fac ?
la 21-11-2024 12:57 PM
Salutare!
Problema se manifesta in acelasi loc? Poti proba in acelasi loc cu altcineva?
PS: cumnata are un Samsung A13 si receptia semnalului mi se pare destul de deficitara (in acelasi loc, aceeasi retea, dar sotia cu Huawei sau Honor a avut intotdeauna receptie/calitate mai buna).
la 21-11-2024 01:24 PM
Salut
Verificati daca este disponibilă o actualizare de sistem.
Puteți încerca și o resetare a setarilor de rețea și vedeți dacă se schimba ceva.
Puteți muta sim-ul.unui membru al.familiei in telefonul dumneavoastră.
Daca problema persista soluția ar fi trimiterea în service (mai ales daca acesta a fost motivul trimiteri inițiale).
21-11-2024 01:32 PM - editat 21-11-2024 01:34 PM
Salutare!
Încearcă și cu sim-ul tău în alt telefon și vezi ce se întâmplă. Mi se pare cea mai bună soluție, mai ales dacă spui că ceilalți membri ai familiei nu au probleme.
Posibil să fie din telefon și/sau din calculatoarele lor.
Dacă încerci cu sim-ul tău în alt telefon, vezi exact cum stă treaba.
Baftă!
la 21-11-2024 01:58 PM
Am încercat sim ul într-un telefon xioami, și nu am probleme. Voi încerca și pe un telefon al unui membru din familie. Mulțumesc.
la 21-11-2024 02:42 PM
Păi atunci ai dat deja răspunsul, problema fiind telefonul. Eu de aia nu mai cumpăr Samsung, ci Xiaomi, pentru că este mai slab la semnal.
la 21-11-2024 07:39 PM
Eu am samsung și totul merge fără probleme😅
21-11-2024 07:47 PM - editat 21-11-2024 07:50 PM
Nu e la toată lumea la fel. Și eu am folosit gama S, până pe la 21 și pierdeam apeluri destul de multe, iar la semnal aveam E sau H, în loc de 4g. După ce am trecut pe chinez, nu mai sunt probleme și nu mai trece pe tehnologii mai slabe , având 2-3 liniuțe/ 5 la semnal pe unde Samsung sughite rău. Nu văd decât o astfel de explicație. A spus și autoarea că are semnal full pe Xiaomi și pe Samsung sunt probleme. Și eu când am comparat, nu mai vreau Samsung, pentru că am probleme cu el. Probabil unde densitatea antenelor este mai mare, nu sunt probleme, dat în rest, sunt. Nu știu ce să zic, dar am experimentat chestii asemănătoare și le-am spus pe aici cu ani în urmă.
la 21-11-2024 03:41 PM
Ti s-au inlocuit placa de baza (PBA), un cablu flexibil pt antena (FPC) si modulul USB. Teoretic ar trebui sa nu mai ai probleme cu el, pe partea de hard, deci cred ca e ceva din setari/soft.
La orice apel primit ai problema asta sau la unele?
Cumva ai doua cartele in acelasi timp si pb se manifesta atunci cand esti intr-o convorbire pe celalalt SIM?
la 21-11-2024 03:49 PM
Da, în ultima perioada foarte des se întâmplă. Nu am 2 cartele. Am mutat cartela pe un telefon xioami, și am semnal full.
la 21-11-2024 04:03 PM
Atunci, s-ar putea sa ai pb cu semnalul, sa fie prea slab pt un Samsung, iar la Xiaomi are antena mai buna. Trebuie sa verifici daca patesti asta in orice zona, indoor sau outdoor. Daca in anumite zone primesti apeluri si in altele nu, inseamna ca telefonul tau are pb cu receptionarea semnalului, atunci cand el e mai slab.
la 15-12-2024 11:59 PM
Problema nu apare la fiecare apel. Spre surprinderea am mutat cartela pe un telefon xioami, și a apărut din nou problema. Totuși am trimis din nou telefonul în service. Am vb cu cei de la Orange, mi au făcut o resetare, și m au rugat sa revin din nou dacă problema persista. Am pierdut niște apeluri importante și m am enervat și am dus telefonul din nou în service. Sunt foarte dezamăgită de Samsung. Totuși cred ca problema este de la Orange.
la 19-12-2024 05:27 PM
Buna @Carmenuta2009
Imi pare rau sa aud ca tot nu s-a rezolvat problema.
Ai incercat sa schimbi si cartela SIM?
Dat fiind faptul ca ai schimbat telefonul si problema persista, trebuie vazut despre ce e vorba in sistem, si de aceea sugerez o inlocuire a cartelei SIM.
Seara faina!🌙
la 20-12-2024 10:49 PM
Bună, am dus din nou telefonul în service a doua oara, mi au înlocuit SUBPBA, FPC, COAXIALE, DIFUZOR, CASCA, TAPE. Puteau sa dea negație ca nu mai poate fii făcut, asa ca trebuie sa l păstrez chiar dacă telefonul este în garanție. Îl folosesc de 1 zi, voi vedea dacă voi mai avea probleme, și o sa merg sa schimb și cartela. A 3 oară într un an. Mulțumesc, te voi ține la curent. O seară frumoasă.
la 21-12-2024 04:33 AM
Buna @Carmenuta2009
Multumesc frumos pentru ca ai revenit in Comunitate si mi-ai raspuns.
Imi pare rau ca treci printr-o astfel de situatie, si sper intr-un final sa fie solutionata pozitiv pentru tine!
Seara faina!🌙
la 21-11-2024 07:32 PM
Încearcă schimbarea cartelei cu un alt operator, sau/și schimbarea telefonului (dacă nu e nou și ai bugetul necesar)..
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor