la 18-02-2025 03:07 PM
Bună ziua. Există diferențe de calitate a serviciului de voce și a vitezei internetului mobil între abonament, cartela prepay și yoxo? Are vreunul ceva restricții sau avantaje față de celălalte? Bineînțeles având aceleași obțiuni, aceeași acoperire sau mai bine zis folosindu-le în aceeași locație? Mulțumesc.
18-02-2025 03:13 PM - editat 18-02-2025 03:14 PM
Nu cred... toate au aceeași hartă de acoperire. Abonament = prepay = yoxo= orange (ca acoperire) ar trebui, teoretic, ca vitezele să fie la fel
18-02-2025 03:14 PM - editat 18-02-2025 03:20 PM
Salut,
Yoxo folosește rețeaua Orange deci nu vor fi diferente de semnal sau de viteze date mobile.
Accesul la 5G+ in cazul Yoxo este permis doar la abonamentul de 49 Ron.
La prepay ai acces la 5G începând de la opțiunea de 5 Euro.
Avantajul Yoxo este prețul.
Avantajul prepay este faptul că nu ești obligat să încarci luna de luna.
La prepay exista campanii gen bonus pocus sau pinata la care ai șansa să câștigi anumite premii (minute/GB/optiuni Orange TV go/ opțiunea 6 euro gratuita valabilă 1 an sau o luna).
la 18-02-2025 03:34 PM
Salutare!
Strict legat de semnal in acelasi loc, toate cele trei servicii vor receptiona si vor functiona la fel. Diferentele sunt in alta parte (mod de interactiune cu Relatii Clienti, mod de operare si taxare a serviciului, perioada de valabilitate a unei perioade de facturare, optiuni, etc).
Avantaje sau dezavantaje difera:
Plus ca fiecare considera altfel ce inseamna un avantaj sau dezavantaj.
18-02-2025 04:15 PM - editat 18-02-2025 05:04 PM
Salutare!
Eu am abonamente și prepay, dar sincer, nu văd diferențe între ele în ceea ce privește calitatea. Cred doar că fiecare are beneficiile sale. Abonamentul îți creează o oarecare stabilitate și responsabilitate și poți în același timp să iei și un telefon redus, prepay-ul îți redă libertatea să încarci când dorești și chiar să renunți. Yoxo este o variantă ieftină, care are resurse extraordinar de bune, dar care îți pune la încercare cunoștințele digitale, dar care îți poate lăsa oricând și libertatea de a aborda un altfel de serviciu ( prepay sau abonament).
Cam asta cred eu despre cele 3 tipuri de servicii! Nu cred să existe restricții legate de semnal sau prioritizare, doar că fiecare serviciu are propriile reguli. De exemplu, la Yoxo poți comunica cu ei mai mult din chatul aplicației dedicate. Și bineînțeles, prețul poate fi un atuu foarte bun, în fața concurenței!
Edit: Mi-am adus aminte că la Yoxo, la abonamentele ieftine nu ai acces la tehnologia 5g, deci este oarecum o diferență, care poate deranja pe unii utilizatori.
Baftă!
la 18-02-2025 04:33 PM
Diferența între beneficii este clară. Care cui i se potrivește mai bine. Dar din punct de vedere tehnic mă întrebam. Cu mulți ani în urmă se spunea că abonamentul avea și anumite avantaje tehnice (probabil pentru a atrage clienții spre abonament care a fost și rămâne prioritatea oricărui furnizor de telefonie mobila).
18-02-2025 04:38 PM - editat 18-02-2025 05:02 PM
Eu am și prepay și abonament (am avut si yoxo).
Din punct de vederea tehnic calitatea serviciilor este aceeași.
La abonament ai mai multe beneficii (acces Orange TV go / Max la un preț redus/ number share etc).
Personal am observat că serviciul clienți tratează cu prioritate clienții ce dețin abonament.
Test viteza abonament vs prepay
la 18-02-2025 05:08 PM
Dacă privim strict din punct de vedere al accesului la Serviciului clienți, da, poate că este un avantaj la abonamentele clasice. Iar la Yoxo , la abonamentele ieftine nu ai nici acces la tehnologia 5g! Deci din punctele acestea de vedere, sunt diferențe! Dar fiecare are avantaje și dezavantaje astfel privind lucrurile. Abonamentele au perioadă contractuală și mai poți avea și surpriza majorării pe parcursul celor 12/24 de luni!
18-02-2025 06:04 PM - editat 18-02-2025 06:05 PM
Probabil pretul si anumite optiuni. Orange este slab ca serviciu oricum.
la 18-02-2025 11:11 PM
Am si eu o intrebare. Exista implementata treaba asta cu prioritatea in retea si banda de internet sau toti au aceeasi prioritate? Daca ar exista implementata treaba asta, ordinea prioritatii ar fi cam asa, abonamente, prepay, Yoxo...
18-02-2025 11:21 PM - editat 18-02-2025 11:22 PM
Cred că antena nu se uită ce fel de abonament are clientul... e de orange - trimite semnalul
Vitezele ar trebui să fie aceleași, de vreme ce la yoxo, prepay și abonament scrie același lucru pe telefon (parcă): "orange"
18-02-2025 11:48 PM - editat 18-02-2025 11:52 PM
Ohoho, cate lucruri si sisteme sunt implementate de retele si nu stim noi, stiu doar ei si specialistii in domeniu. Numai cate lucruri pot face o antena si sistemele din spate, de exemplu sa transmita in acelasi timp semnal pentru 2 retele diferite, cum la noi e la infrastructura in ran sharing Orange-Vodafone. Intreb pentru ca auzisem de la cineva din interior de exemplu ca abonamentele strict de internet mobil au prioritate in retea la internet fata de abonamentele de telefonie mobila si ma gandeam ca asa poate fi si la tipurile de clienti, nu stiu, zic si eu. Acuma nu stiu ce sa zic si cat e de adevarat, de asta intreb...
la 19-02-2025 07:36 AM
Nu cred ca are cineva în România implementarea de prioritizare a unui serviciu față de celelalte (nici măcar netul fix prin sim). Și nu vorbim de o diferență de 10-20 Mbps între teste (se poate conecta oricine și poate "deranja" testele, ci de scădere de măcar 50% a vitezei față de alți clienți).
19-02-2025 07:50 PM - editat 19-02-2025 07:53 PM
Nu stiu ce sa zic, care este adevarul si cum sta treaba defapt, dar tind sa cred ca ceva este acolo, cert este ca am observat o stabilitate putin mai buna a internetului de la router fata de cel de la telefon, operatorul fiind acelasi, de exemplu la router nu prea erau caderile alea de scurta durata care erau la telefon...
la 20-02-2025 06:06 PM
Salut @Emedex,
Cel mai simplu raspuns este NU. Nu exista diferente intre cele 3 servicii pentru ca toate 3 folosesc aceeași rețea. Există doar limitări în funcție de planul tarifar ales.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor