Salutare!
In comunitate sunt, in principal, clienti Orange si persoane interesate sa afle mai multe despre serviciile Orange. Noi nu avem niciun fel de acces sau informatii suplimentare legat de situatii punctuale.
Primul si cel mai important lucru e sa identifici daca situatia este doar la tine sau sunt si alte persoane in aceeasi situatie:
- daca situatia este de la tine, verifica intai chestiile de baza (ex: factura platita, echipamentele sunt conectate si bagate in priza, legatura dintre router-ul Orange si TV functioneaza, etc). Daca este de la tine dar nu poti rezolva (nu ai semnal la router, routerul nu mai porneste in nicio priza, etc) sau daca nu pare a fi de la tine, suna la 300 si deschide o sesizare. Fara o sesizare, nimeni nu va veni fizic sa vada ce s-a intamplat.
- daca situatia este comuna pentru mai multi (vecinii de pe scara/strada, din cartier, comuna, etc), atunci nu presupune ca a deschis deja altcineva o sesizare si suna la 300 pentru a o face personal. In momentul in care suni, daca ti se confirma ca este o situatie cunoscuta, poti cere detalii precum durata estimata pentru solutionarea incidentului.
O particularitate interesanta (observata la accidentele cu victime, insa aplicabila si in rest) este ca atunci cand se intampla ceva major si sunt multi oameni care observa, nimeni nu preia initiativa sa sune si sa anunte. In cazul accidentelor, incendiilor si altele asemenea, se intampla sa dureze minute bune (uneori chiar si mai mult de jumatate de ora) inainte sa sune cineva, fiecare crezand ca a sunat deja altcineva sau se stie deja de problema. Cel mai simplu: intreaba vecinii daca a sunat careva. E foarte posibil ca raspunsul primit sa fie negativ, iar Orange nici sa nu realizeze ca are un incident.
Desigur, exista o monitorizare a retelei, insa una e cand se aprinde un beculet rosu undeva, alta e cand se aprinde un beculet rosu si incep sa sune telefoanele ca nu functioneaza serviciile. 🙂