la 03-03-2024 11:59 PM - editat ultima oară la 04-03-2024 08:13 AM de DanielaH
Responsabilitatea socială
Compania ce răspundere are față de client prin furnizarea de servicii?
la 04-03-2024 12:39 AM
"Responsabilitatea socială este o modalitate prin care compania se implică direct în activități care contribuie la îmbunătățirea mediului social, a mediului înconjurător sau a mediului economic."
Daca vrei mai multe detalii despre Orange si responsabilitatea sociala, gasesti aici: https://responsabilitate-sociala.orange.ro/
la 04-03-2024 06:35 AM
@O748879781: Te rog dacă poți detalia mai exact ce anume interesează. Întrucât ”Responsabilitatea socială” este față de mediul înconjurător și societate, iar ”clientul” este doar o parte din societate. Oricum NU se merge până la a oferi gratuități (nici o societate nu o face, nici măcar ONG-urile). Pe de altă parte, ”Responsabilitatea socială” este mai mult o filozofie, implementată în politica firmelor, printr-o cerință internațională.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor