la 31-03-2023 08:40 PM - editat ultima oară la 03-04-2023 01:41 PM de DanielaH
Buna ziua, am achizitionat acum o luna un telefon Samsung Galaxy S23 Ultra de la Magazinul Samsung din Mega Mall si, vazand ca nu merge 5G-ul am mers la un magazin Orange (cel de pe Calea Mosilor). Acolo mi s-a spus ca telefonul este prea nou si ca trebuie sa mai astept pana la finalul lunii pana este gata configuratia pentru retea (sper ca am zis bine) si ca la finalul lunii sa formez *100# si sa navighez meniul pentru ca telefonul sa-si ia automat setarile. Pana in ziua de azi, atunci cand incerc sa fac acest lucru, mi se zice ca telefonul nu a fost identificat (chiar si daca caut manual). Nu ma pricep si nu stiu daca este o problema sau doar trebuie sa mai astept.
Stiu ca mai exista un thread despre acest lucru, dar pare sa fie destul de tehnica si nu am inteles mare lucru.
Multumesc mult!
la 31-03-2023 08:47 PM
Salutare!
Cred că merge pe rețeaua Orange Romania, dar nu și pe Orange Romania Communications. Sau cel puțin așa s-a întâmplat la alți utilizatori.
Trebuie să ai profil 5g activat, abonament cu acces 5g și bineînțeles, acoperire. Profilul se activează prin apel la 300 sau pe Chat Djingo.
Baftă!
la 03-04-2023 10:41 AM
@Macmus, ești client Orange sau Orange Romania Communications?
la 03-04-2023 01:35 PM
Multumesc mult, am reusit sa rezolv printr-un apel la 300.
la 03-04-2023 01:51 PM
Felicitări!
la 10-05-2023 12:43 AM
Salut, răspunde-mi și mie ca și eu am pățit la fel, și te rog spune-mi dacă ești la Orange România sau Commucations. Aștept!
la 10-05-2023 12:37 AM
Salut! Fix Aceeași problemă o am și eu!!! Și tot un S23 Ultra 5G am și eu( în trecut detineam un S22, care atunci când am schimbat cartela de la telecom intr-una Orange, și am activat datele mobile, atunci pe S22-ul aveam semnal 5G. Din 20 aprilie de când mi-am achiziționat un S23 Ultra direct de la Samsung, spre ghinionul meu am depistat că semnal 5G nu am pe acest telefon indiferent dacă sunt în sectorul 3, 4,5 aproape lucrez în distribuție și nu am un punct fix). Ce este de făcut în afară de sunat la 300, sau să aștept răspunsurile la sesizările mele până azi....URGENT!!! Caut o soluție, dacă nu reziliez abonamentul și ma duc la alți operatori de telefonie mobila.
la 10-05-2023 04:44 PM
Cea mai simpla solutie e sa te muti pe Orange Romania, nu pe fostul Telekom ex Romtelecom. Mai ai varianta si sa alegi alt furnizor.
Pe fostul Romtelecom foarte slabe sanse sa mai faca ceva, e mort si nu isi mai bate nimeni capul. Telefonul nu are nicio problema.
la 10-05-2023 04:46 PM
Mulțumesc! O sa găsesc cea mai bună soluție!
la 10-05-2023 05:49 AM
""aștept răspunsurile la sesizările mele"" Marius sper ca ai citit ce s-a scris mai sus in topic !!!
sesizarile tale trebuie sa se indrepte in special catre "300" adica Orange , pe Comuniate "noi" te putem indruma si Da sunt probleme la OROC nu la ORO care se pot rezolva (dupa cum vezi scris ) prin apel la 300 !
la 11-05-2023 09:56 PM
Salut din nou! Ma sunat azi cineva de la Orange, și cică am semnal nelimitat 4G și nu mi-a garantat că am acces la 5G! Pe bune?! Am abonament Smart plus 5G 😄 Ce părere aveți? 😆
la 11-05-2023 10:41 PM
Aceeași ca si pana acum: portare. Nici n-are rost sa incepi o discutie pe tema asta.
11-05-2023 10:52 PM - editat 12-05-2023 09:15 AM
si pe mine unele "chestii" Orange ma mira profund mai ales ca problema se poate rezolva...
la 11-05-2023 09:57 PM
Am un abonament Smart plus 15 😆
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor