anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme internet Bucuresti

Puka
Junior

Cel putin o data pe zi cade semnalul la internet,pana nu dau restart sau scot cartela nu se remediaza,mentionez ca detin un telefon nou,de ultima generatie,iar problemle au inceput de o luna,telefonul il detin de vreo 3 luni! Sunt probleme la orange?

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Buna,

Problema cu datele mobile in Bucuresti este cunoscuta, si a fost deja raportata in multiple randuri aici in comunitate, in ultima perioada. Ca sa-ti raspund punctual la intrebare: da, sunt probleme la Orange.

Poti incerca o resetare pe cont cu un apel la 300, sau pe chat-ul Djingo (de aici). Pentru chat, ca sa intri in legatura cu un operator (uman), trebuie sa scrii "transfer operator", in timpul programului de lucru (08:00-20:00 de luni pana vineri). In unele cazuri, se pare ca a rezolvat problema. 

Cel mai probabil, problema nu e la telefon, ci la operator. De aici si sugestia de mai sus.

Deci, incearca si asa, si sper sa se rezolve.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

delfinas
#StarMember

Ai incercat sa bagi cartela si in alt telefon? In ce zona e problema? Client ORO, abonament?

Multumesc frumos pt raspuns! In Bucuresti se intampla,aici locuiesc, nu am mai schimbat cartela, ma gandeam ca sigur nu e de la telefon, o luna nu am avut probleme si acum au inceput,voi contacta si echipa orange,voi merge si la furnizorul de telefoane! 

Eu stau tot în București și nu am avut problema asta. Se întâmplă doar când ești în interiorul unei clădiri sau și în exterior?

Ai colegi, rude cu Orange în același loc? Întâmpină aceleași probleme?

Am observat ca doar in interior am aceste probleme,in special dimineata sau seara. Am mai intrebat in stanga-dreapta si mi s-a mai spus ca au mai intampinat cateva persoane,doar ca lor le revine reteaua de la sine in cateva minute, mie nu fara a da restart sau a scoate cartela 🤷🏻‍♀️

In interior interine si ecranarea, dar daca tu ai pb in continuare, cand altora le revine semnalul, atunc poate fi si vina telefonului. Ca sa elimini aceasta cauza, ar trebui sa incerci cartela si in alt telefon. Daca pb e mentine, poate fi o pb legata de SIM sau de contul tau. De cand ai actualul SM?

De la telefon nu cred, iar daca am mai auzit si de la alte persoane aceeasi problema ,m-am mai linistit ca nu mi se intampla doar mie,o sa duc si telefonul la verificat! Sim-ul il am de muulti ani,l-am mai schimbat intre timp pt ca ori s-a demagnetizat,ori am trecut de la sim la microsim, voi incerca si cu alt telefon! 
Multumesc mult tururor pt raspunsurile prompte,mult mai prompte decat consultantii orange! O zi buna! 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Buna,

Problema cu datele mobile in Bucuresti este cunoscuta, si a fost deja raportata in multiple randuri aici in comunitate, in ultima perioada. Ca sa-ti raspund punctual la intrebare: da, sunt probleme la Orange.

Poti incerca o resetare pe cont cu un apel la 300, sau pe chat-ul Djingo (de aici). Pentru chat, ca sa intri in legatura cu un operator (uman), trebuie sa scrii "transfer operator", in timpul programului de lucru (08:00-20:00 de luni pana vineri). In unele cazuri, se pare ca a rezolvat problema. 

Cel mai probabil, problema nu e la telefon, ci la operator. De aici si sugestia de mai sus.

Deci, incearca si asa, si sper sa se rezolve.

Client Orange

Multumesc frumos de raspuns! Am incercat cu ei si fara prea mult succes,la telefon mereu sunt ocupati si timpul de asteptare este foarte mare ,iar pe chat discut si la un momentat cand imi spun ca verifica si sa astept , astept si mi se inchide chatul fara nicio rezolutie! Voi incerca si fizic intr-o unitate Orange! 
Multimesc mult inca o data tuturor pt ajutor si suport!!!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Cu mare placere.

Pe chat-ul de pe web (nu din aplicatie), adica pe link-ul dat de mine mai sus, nu am avut niciodata problema asta. Iar timpul de asteptare (in timpul programului), nu a fost niciodata mai mare de cateva minute (3 minute in cazul meu).

Dar da, teoretic, ar trebui sa poata face acelasi lucru si dintr-un Orange Shop.

Client Orange

Cu placere! Ar trebui sa afli exact ce cauzeaza problema si sa ne spui daca si cum s-a rezolvat, poate le e de folos si altora.

Daca nu ai mai schimbat SIM-ul  de ceva vreme, poate ar fi cazul sa ceri sa ti-l schimbe.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă te referi la probleme în timpul nopții, trebuie să știi că în multe zone din țară se opresc între anumite ore unele antene (doar acolo unde sunt mai multe frecvențe), pentru economie de curent.

Dacă se întâmplă și ziua, din câte am văzut, în mai multe zone se fac lucrări pentru introducerea unor noi frecvențe și probabil mai sunt întreruperi. Te sfătuiesc totuși să faci o sesizare la Serviciul Clienți prin intermediul secțiunii Contact (dacă ești client Orange România):  https://www.orange.ro/contact/

Sau de aici, dacă ești client Orange Romania Communicatios:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Noi, aici în Comunitate suntem doar simpli clienți și nu avem acces la conturile personale, dar vă putem îndruma și povesti din experiențele noastre. De aceea, consider că este bine să pui o întrebare!

Totuși, am observat că în ultima vreme sunt mai mulți utilizatori care reclamă probleme (mai ales la prepay) de genul celor semnalate de către tine, iar asta mă duce cu gândul că pot fi unele probleme la ei, unde am înțeles că s-au implementat unele modificări la plaforma prepay în ultima lună. Sigur, este cel mai bine să le faci sesizare, așa cum am spus deja!

Succes!

Multumesc frumos pt raspuns! 

Pentru puțin!

LaurIonut
Junior

Buna ziua! Și eu am aceasta problema, internet prin router. Oare s a rezolvat? Eu in data de 26.04 am făcut contractul de internet și din a 2a zi am depus sesizări că nu funcționează , decât dacă restartez routerul cel puțin o dată pe zi. Acum l am scos din priză și am depus cerere de reziliere, nu mă pot folosi de internet din pacate