anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Stergere "optiunea creata de tine"

RaduHarton
Junior
  

 

Bună ziua. Sunt utilizator prepay de peste 15 ani.

Am o opțiune activa de vreo 10 ani pe care nu o mai folosesc de mult timp dar de la care tot primesc sms ca urmează sa se activeze daca am în cont nu știu câți euro.

Nu reușesc sa dezactivez aceasta opțiune nici de la.*100# și nici din aplicație. As vrea sa dispară, sa nu mai primesc lunar sms-uri. 

Mulțumesc.

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Contactează serviciul clienți prin chat (aplicația my Orange) sau telefonic și cere dezactivarea opțiunii.

https://www.orange.ro/contact/ 

Ne pot oferi un screenshot cu acea opțiune și ce conține acea optiune.

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Contactează serviciul clienți prin chat (aplicația my Orange) sau telefonic și cere dezactivarea opțiunii.

https://www.orange.ro/contact/ 

Ne pot oferi un screenshot cu acea opțiune și ce conține acea optiune.

Am rezolvat. Mulțumesc mult.

Ar fi util altor clienți să precizezi cum ai rezolvat problema. Personal toate situațiile de acest tip le-am rezolvat cu apel la *100# - SelfCare, ștergând opțiunea recurentă. 

Nu funcționează dezactivare pentru toate opțiunile prin *100# 

Unele nu apar acolo.

Știi cumva care anume? Ar fi util de cunoscut și de a nu încerca inutil pe viitor de către alți clienți. 

După cum am menționat, orice opțiune voce recurentă cu resurse eu am regăsit-o în meniul *100#.

Oferta este una veche din ce spune Radu.

Posibil cea de aici.

Eu am avut o problema cu o opțiune noua și am rezolvat contactând serviciul clienți prin chat (nu putea fi eliminată nici din my Orange și nici nu apărea la *100# pentru a o elimina).

Pe chat am fost ajutat de operator ( domnișoara Denisa).

Într-adevăr era o opțiune foarte foarte veche din orange Young pe care nu o mai foloseam de ani de zile. Nu apărea în meniul la *100# iar din aplicația my Orange zicea ca nu se poate modifica.

Mulțumesc. O zi buna.

Mulțumesc @RaduHarton pentru feedback și confirmarea opțiunii în cauză. Te așteptăm în Comunitate și cu alte ocazii, idei sau soluții. Numai bine.

Razvan
#StarMember

Opțiunile prepay particularizate nu apar ca recurență în meniul selfcare și din această cauză necesită să fie dezactivată manual. Colegul se refera la opțiunea prepay Orange Young, în care fiecare utilizator cu vârsta cuprinsă intre 18-26 de ani își putea crea propria opțiune prepay.

Am atașat info oferta in linkul adresat către Flo.

La oferta respectiva m-am gândit și eu.🙂

Prea bătrân ca să-mi amintesc de acea opţiune. În plus nici nu-mi amintesc de "Self Care" pe vremea "Orange Young". 🙂 Mersi Răzvan pentru detaliere. Iniţiam mă gândisem să nu fie vreo opţiune dintre cele de tip "suporter" sau altele de acest tip, în locul celor resurse.