la 06-10-2025 10:09 AM - editat ultima oară la 06-10-2025 10:18 AM de DanielaH
Salut!
Primesc în fiecare lună SMS-uri care îmi amintesc că peste câteva zile îmi expiră opțiunea de 8 Euro. Doar că eu nu am această opțiune activă pe PrePay-ul meu. Ce trebuie să fac pentru a nu mai primi astfel de mesaje? În magazinele Orange, mi se răspunde la această problemă cu o ofertă de abonament...!? Nici prin cap nu le trece să intre în sistemul lor și să verifice dacă există undeva vreo problemă. Vă cer ajutorul.
la 06-10-2025 10:13 AM
Salut @Ed2025. Este o opțiune activată cândva în trecut ca recurentă și care trebuie ștearsă. Cel mai simplu o elimini accesând meniul Self Care *100# și din ”Opțiunile mele active” stergi această opțiune care apare. Astfel nu vei mai fi întrebat lunar de activarea acesteia. Te așteptăm să ne confirmi dacă ai reușit să ștergi opțiunea de pe cont. Numai bine.
06-10-2025 10:21 AM - editat 06-10-2025 10:35 AM
Salutare!
In magazinele Orange este mai greu să obții o rezolvare in acest caz.
Contactează serviciul clienți prin chatul din aplicația my orange sau telefonic pentru a deschide o sesizare in acest sens.
Totuși, înainte verifica în secțiunea opțiuni a contului my Orange daca exista o opțiune de 8 euro disponibilă pentru reactivare. Dacă există o poți anula. In cazul in care nu o poți anula, contactează serviciul clienți pentru anulare.
la 07-10-2025 09:33 AM
@Ed2025, ai reușit să dezactivezi opțiunea recurentă? Te-a ajutat răspunsul lui FLo1?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor