la 11-12-2025 06:09 PM - editat ultima oară la 12-12-2025 08:50 AM de DanielaH
Salut comunitate,am si eu opțiunea de 8 euro pe cont iar cand vreau sa descarc sau sa pun o poza,ia foarte greu sa se trimită,si ajung sa primesc viteze de nici 80mb in zona 5g si nici 500 in 5g+,ținând cont ca telefonul este setat pe 5g manual si operatorii din djingo zic sa mi tot resetez telefonul dupa ce mi au trimis niște setări care le am facut de 5 ori.
la 11-12-2025 06:23 PM
Incerci sa ne ajuti spunandu-ne ce telefon ai?
la 11-12-2025 06:24 PM
Am un samsung s25 ultra
la 11-12-2025 06:36 PM
Salutare!
Există situații în care 4G/4G+ poate oferi viteze mai mari decât 5G (poți selecta că rețea preferata 4G și vezi ce viteze obții), în funcție de acoperire, încărcarea celulei și tipul echipamentelor din zonă.
Ai reușit să obții vreodată vitezele dorite în locul în care testezi acum? Sunt persoane în apropierea ta care au obținut rezultate mai bune, folosind aceeași rețea? Ar fi util să testezi și cu un alt telefon, pentru a exclude o eventuală problemă legată de dispozitiv. De asemenea, dacă ai activat un DNS privat, încearcă să îl dezactivezi și repetă testul.
Poți încerca și un reset a setarilor de rețea, poate te ajuta.
la 11-12-2025 06:38 PM
Cartela a fost introdusa intr un alt tlf,vitezele de la 4g/+ nu trec de 60mb iar resetarea de net a fost făcută de operatorii de la djingo cum am si menționat mai sus
la 11-12-2025 06:38 PM
Problema de rețea nu a avut nimeni,decât eu.
la 11-12-2025 06:42 PM
Ufff, resetare configurari retea, verificare sim( preferabil un esim) si daca tot nu merge atunci suna la 300 si roaga sa iti faca o resetare cont 5G. De luat in considerare si ce spune MihaiC99.
la 11-12-2025 06:46 PM
Trebuie ceruta resetare cont 5 G nu 4G. Se mai intampla sa se incurce operatorii
la 11-12-2025 06:47 PM
Dânșii au trimis pentru profil 5G
la 11-12-2025 06:36 PM
Ia legatura cu un operator si incearca resetare cont 5G. Banui ca ai destul semnal, macar 3 "liniute"
la 11-12-2025 06:40 PM
Am luat legătura cu operatorul însă acesta mi a zis că doar in djingo cu dovada pe chat,am tot resetat la ce mi au zis ei si sunt in mai multe zone ale Bucureștiului unde am experimentat asta,precum calea Floreasca Mall promenada,liniuțe am înspre 3-4 uneori full,dar viteza de 1 liniuta
la 11-12-2025 06:43 PM
Dar alte persoane au viteze mai mari in acea zona? Sa nu fie probleme in zonele respective cu rețeaua (congestionare).
la 11-12-2025 06:44 PM
Il am pe taica miu in orange care are viteze de 800-900 in medie
la 11-12-2025 06:45 PM
comparat cu telefonul de rezerva unde am pus cartela in aceleași zone
la 11-12-2025 06:47 PM
Deci clar e o problema de cont. Cand ai facut sesizarea?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor