anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

S-a reactivat automat o optiune nedorita

Bocuta
Începător

Bună. 

O persoană avea 7 euro credit de câteva zile, astăzi s-a reactivat automat opțiunea de 5 euro și nu poate vorbi cu nimeni întrucât este plecată din țară. Aș dori dezactivarea opțiunii și păstrarea creditului. Cum procedez?

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

In mod normal, daca activarea optiunii se face din credit, se poate trimite un mesaj cu textul CREDIT (majuscule obligatoriu) la 321. Problema in cazul asta este ca acea persoana este in roaming. Iar din cate stiu, numerele scurte nu merg in roaming oricum.

Dezactivarea optiunii se poate face din aplicatia My Orange (Altele > Tarife si Optiuni > Optiuni Active > Dezactiveaza). Cat despre restituirea creditului, singura varianta este contactand departamentul de relatii clienti la numarul +40 374 300 300 (apelabil de oriunde), sau pe chat-ul Djingo, si cerand restituirea creditului (presupunand ca nu s-a consumat din optiune).

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

1 Răspuns 1

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

In mod normal, daca activarea optiunii se face din credit, se poate trimite un mesaj cu textul CREDIT (majuscule obligatoriu) la 321. Problema in cazul asta este ca acea persoana este in roaming. Iar din cate stiu, numerele scurte nu merg in roaming oricum.

Dezactivarea optiunii se poate face din aplicatia My Orange (Altele > Tarife si Optiuni > Optiuni Active > Dezactiveaza). Cat despre restituirea creditului, singura varianta este contactand departamentul de relatii clienti la numarul +40 374 300 300 (apelabil de oriunde), sau pe chat-ul Djingo, si cerand restituirea creditului (presupunand ca nu s-a consumat din optiune).

Client Orange