la 29-11-2022 05:03 PM
Bună.
O persoană avea 7 euro credit de câteva zile, astăzi s-a reactivat automat opțiunea de 5 euro și nu poate vorbi cu nimeni întrucât este plecată din țară. Aș dori dezactivarea opțiunii și păstrarea creditului. Cum procedez?
29-11-2022 05:20 PM - editat 29-11-2022 05:26 PM
Salut,
In mod normal, daca activarea optiunii se face din credit, se poate trimite un mesaj cu textul CREDIT (majuscule obligatoriu) la 321. Problema in cazul asta este ca acea persoana este in roaming. Iar din cate stiu, numerele scurte nu merg in roaming oricum.
Dezactivarea optiunii se poate face din aplicatia My Orange (Altele > Tarife si Optiuni > Optiuni Active > Dezactiveaza). Cat despre restituirea creditului, singura varianta este contactand departamentul de relatii clienti la numarul +40 374 300 300 (apelabil de oriunde), sau pe chat-ul Djingo, si cerand restituirea creditului (presupunand ca nu s-a consumat din optiune).
29-11-2022 05:20 PM - editat 29-11-2022 05:26 PM
Salut,
In mod normal, daca activarea optiunii se face din credit, se poate trimite un mesaj cu textul CREDIT (majuscule obligatoriu) la 321. Problema in cazul asta este ca acea persoana este in roaming. Iar din cate stiu, numerele scurte nu merg in roaming oricum.
Dezactivarea optiunii se poate face din aplicatia My Orange (Altele > Tarife si Optiuni > Optiuni Active > Dezactiveaza). Cat despre restituirea creditului, singura varianta este contactand departamentul de relatii clienti la numarul +40 374 300 300 (apelabil de oriunde), sau pe chat-ul Djingo, si cerand restituirea creditului (presupunand ca nu s-a consumat din optiune).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor