anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Să fie oare Orange un spammer via SMS?

FLo1
#StarMember
Până acum 2 zile îmi plăcea să am un cont prepay în perioadă de grație,.... doar e gratis. Însă "de 3 zile încoace" (precum în povești) Orange s-a decis să "bombardeze" liniștea SIM-ului cu un set de rafale câte trei la secundă, zi de zi de zi. Am considerat că face exces de zel prin prea multă grijă, însă dacă va continua astfel să-mi încarce un istoric cu același text triplat zilnic atunci am să revizuiesc GDPR-ul, cu plusuri și minusuri.
Voi ați mai avut astfel de aventuri cu rețeaua #1? Vreo sugestie pentru a omite astfel de mesaje, fără a bloca TOTAL SMS-urile operatorului?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Salut! Colegii ne-au confirmat că este vorba de o situație punctuală, izolată și că SMS-urile repetate au fost transmise dintr-o eroare tehnică. Vă mulțumim încă o dată pentru sesizare.

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

RafaHelper
#StarMember
Salut @FLo_1, Mie îmi pare a fi o eroare pe contul tau. Am un număr in perioada de gratie dar am primit un singur SMS ca al tau. Verifica cu cei de la support daca situația persista.

FLo1
#StarMember
@rafa: Câte unul la câteva zile e complet "normal", dar chiar așa.... nu mi-a fost dat să întâlnesc.Am considerat util ca o eventuală soluție să ajungă și la alți utilizatori de prepay. Cu siguranță soluția e la tehnic, cum sugerai, însă mai am timp pentru "auto-sesizare". 🙂 Până atunci contorizez zilele în care tripleta SMS de la Orange se tot anunță.

RafaHelper
#StarMember
Inteleg ce spui tu dar nu cred ca exista o solutie standard in acest caz. Trebuie sa iti faci timp pentru sesizare, poate asa se va rezolva problema si alti utilizatori nu vor păți la fel. ‏‏‎ ‎ In alta oridine de idei, am verificat acum acel număr si aparent mi-a fost activată gratuit opțiunea de 5 euro pe cont. 🙂

tomaciprian
Cunoscător
Aceeași problemă și la mine pe un PrePay de prin casă,ținut doar pentru a primi apeluri & SMS-uri

FLo1
#StarMember
Bineînțeles că problema nu are cum să fie singulară sau particulară. Doar că se "încearcă rezolvarea ei" doar când agiți apele. În rest pozăm în roz că viața-i portocalie. @rafa: Nu la toți le surâde Orange. La unii activări gratuite, la alții bonificații condiționate (aka plătite ca să le ai), iar la cei din urmă doar SPAM-ul este gratuit și necondiționat. Viața e ca o lămâie când ai o portocală / Indiferent de vârstă, de relații sau de școală / Se bucură doar cei ce stau mereu în față / Iar restul au de-ales să nu-nghețe de g(h)eață.

DanielaH
Moderator
Vă mulțumim pentru sesizare. O vom transmite noi mai departe colegilor noștri. Weekend frumos tuturor!

FLo1
#StarMember
Mulțumesc @Daniela. Aștept soluția magică. Oricum e de rețea, nu de telefon și nu e dintotdeauna ci doar de o vreme.

DanielaH
Moderator
@FLo_1 și @tomaciprian, colegii noștri au nevoie de numerele de telefon PrePay pentru verificare. Vă rog să ne răspundeți cu reply la mesajele private pe care vi le-am trimis pe adresele de e-mail cu care sunteți înregistrați în Comunitate. Mulțumim.

FLo1
#StarMember
@DanielaH: Mulțumesc pentru feedback. Am trimis reply. Oricum, interesant că în weekend nu am mai primit "avertizări", iar status-ul contului nu s-a schimbat, adică tot în perioadă de grație. Și astăzi a fost.... liniște.

FLo1
#StarMember
....a fost liniște până acum câteva minute. Deci the show must go on.

DanielaH
Moderator
Salut! Colegii ne-au confirmat că este vorba de o situație punctuală, izolată și că SMS-urile repetate au fost transmise dintr-o eroare tehnică. Vă mulțumim încă o dată pentru sesizare.

FLo1
#StarMember
În 5 iulie a fost ultima serie de SMS-uri, deci mai bine de o săptămână de la precedent. De atunci s-a așternut liniștea mult dorită și așteptată. Mulțumesc, indiferent dacă s-a făcut (modificat) ceva sau nu în acest sens. LE: Mulțumesc DanielaH pentru mesaj, implicare și soluționare. Deși nu știu ce a fost, e bine că s-a remediat.