anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Tatăl meu și-a pierdut opțiunea de minute după ce a dat update telefonului

Jul
Începător
Am nevoie de ajutor. Tatăl meu și-a pierdut opțiunea de minute după ce a dat update telefonului. Ce ar putea să facă?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Situația a fost remediată în cursul zilei de ieri. @Jul, poate tatăl tău acum sa folosească opțiunea?

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

Jay
Campion certificat
Buna! Este o problema care afecteaza o parte dintre utilizatorii prepay, despre care se stie si la a carei remediere se lucreaza momentan.. Gasesti mai multe topicuri deschise in comunitate pentru aceasta problema, vei gasi raspunsul in link-ul de mai jos imediat ce ceasta va fi remediata.. https://comunitate.orange.ro/questions/2389165-incarcare-numar-minute

FaraUnID
Campion certificat
Mai sunt intre si aproximativ 10 topicuri pe acelasi subiect. Mai toate topicurile deschise astazi semnaleaza fix aceeasi problema.

DanielaH
Moderator
Situația a fost remediată în cursul zilei de ieri. @Jul, poate tatăl tău acum sa folosească opțiunea?