anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Reincarcare cu probleme

Neaplicabil
Am reincarcat in 30.05.2020 cu 5 euro. Suntem in 01.06.2020 si nu am primit creditul. Am sunat de 5 ori la asistenta tehnica si in cele din urma am cerut sa mi se dea banii inapoi dar a zis tanti ca nu se poate asa ceva.
Azi a zis ca dureaza intre 1 ora si 1 zi, dar au trecut 48 de ore. A mai zis ca daca trimit iar credit, nu va intra nici de aceasta data si va ramane blocat la ei. Tranzactia a avut loc, banca a trimis banii. Am depus sesizare la anpc. Nu ai cu cine sa te intelegi la orange.
Desigur ca am atasat inregistrarea audio a apelului, in sesizare. Numai peste oameni foarte slab pregatiti am dat la orange, care nu cunosc legislatia si o incalca cand le convine.
8 Răspunsuri 8

FLo1
#StarMember
@abrogat: nu te agita inutil si ivata cu calm si rabdare / a lucrurilor abordare. 1. Bancile in 30, 31mai si 1 iunie sunt inchise. Prima zi lucratoare este marti, iar orice tranzactie cu cardul se face in 3-5 zile lucratoare. 2. Faptul ca ai sesizat pe cei de la Orange inseamna ca stiu de problema. Rabdare si se va rezolva. 3. Intre "1ora si o zi" de astazi inca nu au trecut decat vreo cateva zeci de minute. 48 de ore sunt de cand ai vrut tu sa incarci. 4. Cu sesizarea la anpc e ca situatia agitatului cand simte sa-si aprinda o tigara. Deci rabdare si se va rezolva. Si pentru siguranta, sa nu lasi in zi de sarbatoare / de rezolvat treburi arzatoare.

Jay
Campion certificat
Salut!.. Au fost multe subiecte asemănătoare in comunitate despre încarcările facute în weekend.. deoarece apar probleme.. la unul dintre aceste subiecte era, printre răspunsuri, și faptul ca si tu, dacă înregistrezi o convorbire, trebuie sa-l anunți pe cel înregistrat.. https://comunitate.orange.ro/questions/2228249-rezolvat-probleme-reincarcarea-prepay https://comunitate.orange.ro/questions/2245868-rezolvat-eroare-reincarcare-trebuie-introduci-numar-prepay-orange

Neaplicabil
1. Din data de 30 mi s-a zis ca se rezolva in scurt timp. 2. Rabdare de peste 48 de ore am. Unii au nevoie de telefon, nu cred ca v-ar conveni sa stati fara sa puteti apela. 3. Am reincarcat, nu ,,am vrut sa reincarc" deoarece banii au plecat din cont. Fac comenzi online de foarte mult timp si chiar multe, cam 10 pachete pe luna si de fiecare data cand am dat buy au plecat banii din cont si vanzatorul a expediat comanda indiferent de zi. 4. De lasat in zi de sarbatoare: platile recurente sau transferurile din abonamente se realizeaza si in zile nelucratoare. 5. Daca nu stiati, sistemul online de plata este automatizat, adica nu presupune ca bancile sa fie deschise. 6. Incredibil ce argumente, parca nu traiti in zilele noastre, parca nu stiti cum functioneaza bancile si alte servicii

Anca07
#StarMember
Serviciile Orange au avut ceva probleme in acest weekend, printre care si logarea in contul my orange, si poate de aceea si reincarcarea ta nu s-a putut finaliza. Stiu ca e frustrant sa nu primesti creditul atunci cand ai urgent nevoie de el, insa trebuie sa intelegem si faptul ca toate sunt sisteme informationale, automatizate, robotizate, si se poate intampla sa pice sau sa se blocheze din diverse motive. Cu siguranta situatia ta se va rezolva, avand in vedere ca ai sesizat acest lucru la serviciul clienti Orange, si vei primi creditul, nu vei ramane pagubas. O recomandare, ar fi ideal daca ai putea mereu sa reincarci contul cu 2-3 zile inainte de a expira extraoptiunea, tocmai pentru a evita astfel de incidente. Vorba lui Smiley, va fi bine:)

Use_r
Începător
Am aceeași problemă, încărcare efectuată pe 30 mai, dar cu statusul "Cererea ta a fost trimisă". La 300 singura informație primită a fost sa fac o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro pentru că nu apărea nici o problemă cu incarcarea, asta după ce la primul și singurul apel mi s-au atras atenția să fac ce am discutat mai devreme (pare că sunt mai multe persoane cu aceeași problemă și operatorul m-am confundat). Acum câteva luni am avut o problemă asemănătoare, dar atunci s-a rezolvat mult mai repede.

Use_r
Începător
E aberant să îți încarci o noua opțiune înainte cu 2-3 zile de expirarea celei vechi că poate ceva nu merge. Plătești un serviciu și vrei să meargă, dacă furnizorul are probleme el ar trebui sa suporte consecințele. E ca și cum ai avea abonament la sala pentru o luna și după 27 de zile vine cineva și îți spune sa uiți de zilele ramase și să îți faci unul nou, așa ca să eviți posibile probleme pe care ar putea sa le aibă.

Anca_10
Începător
Aceeasi problema am intampinat o si eu. Am efectuat tranzactia pe 30.05, am discutat de 2 ori chiar cu cei de la Orange. M au asigurat ca in aprox cateva ore se va remedia situatia... insa nici pana acum nu am primit vreun raspuns.

DanielaH
Moderator
În ultimele două zile a existat o problemă care a afectat o parte din clieții PrePay (deși clienții au efectuat reîncărcări online prin plata cu cardul bancar, resursele nu au fost alocate pe numerele reîncărcate). Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că această situație a fost rezolvată.